Operátor O2 a PR agentury AC&C Public Relations a Ewing PR uspěly v evropském finále nejprestižnější soutěže oboru public relations Sabre Awards. Česko-slovenský projekt k výročí 17. listopadu Svoboda není samozřejmost, který připravil mobilní operátor O2 za přispění agentur Triad Advetising, FleishmanHillard a Seesame, v soutěži získal dvě ocenění. Tato „provizorní internetová železná opona“ uspěla v kategoriích CSR a telekomunikací. Agentura AC&C Public Relations dostala zlato v geografické kategorii za rekvalifikační projekt Razíme cestu pro společnost LMC, provozovatele portálů Jobs.cz a Prace.cz. Agentura Ewing PR obdržela za kampaň pro prezidentského kandidáta Michala Horáčka ocenění v kategorii Real-Time Engagement paralelní soutěže In2 Sabre Awards, která se zaměřuje na inovace a insight. A v doplňkovém hodnocení nejlepších PR a poradenských firem, které sestavuje soutěž pořádající portál The Holmes Report, byla Ewing PR na základě poskytnutých ekonomických a jiných údajů vyhodnocena jako nejlepší agentura v regionu střední a východní Evropy. Na shortlistu soutěže tak z Česka zůstaly dvě kampaně agentur ze skupiny Konektor, náborový projekt Ewingu pro autobusového dopravce Arriva, projekt krizové poezie agentury Donath Business & Media pro developera All New Development a volební kampaň BeefBrothers pro politické sdružení Starostové a nezávislí. Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže Sabre Awards EMEA se stal ekologický projekt #toocoolforplastics, který pro řetězec prodejen potravin Iceland připravila agentura Weber Shandwick.
České agentury si vezou z Amsterdamu designové ceny.