Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Upřímná recenze na dálnici

Internetový nákupní rádce Heureka nasadil venkovní kampaň, jejíž obsah je přizpůsobený lokalitě nosičů. Podobně jako u televizní reklamy dodržuje princip pozitivních a negativních recenzí. Stanici metra Muzeum třeba chválí za přestup na linku A, mínusem ale je, že „můžete chytit céčko“. Největší kontroverzi a ohlas na sítích vyvolal billboard u dálnice D1, který považuje za zápor, že vede do Brna. V opačném směru ale stejně negativně hodnotí Prahu. Kreativu připravila agentura Saatchi & Saatchi.

Povedený fór. Ale je tam moc věcí, které musím ve správném pořadí rychle pochopit. A i tak se nedostanu k message. Úplně by stačil co největší claim s logem, udělal by větší službu. Takhle bohužel většina cílovky jen zjistí, že jede po D1.

Jiří Vávra, kreativní ředitel, Etnetera Motion

Reklama
ČEZ

Tato kampaň budí kontroverzi, díky které se o značce mluví. Co víc si může firma přát, než když si lidé její reklamu fotí a potom sdílejí na sociálních sítích?

Václav Veselka, on-line marketing specialista, Coffee Experts

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)