Internetový nákupní rádce Heureka nasadil venkovní kampaň, jejíž obsah je přizpůsobený lokalitě nosičů. Podobně jako u televizní reklamy dodržuje princip pozitivních a negativních recenzí. Stanici metra Muzeum třeba chválí za přestup na linku A, mínusem ale je, že „můžete chytit céčko“. Největší kontroverzi a ohlas na sítích vyvolal billboard u dálnice D1, který považuje za zápor, že vede do Brna. V opačném směru ale stejně negativně hodnotí Prahu. Kreativu připravila agentura Saatchi & Saatchi.
Povedený fór. Ale je tam moc věcí, které musím ve správném pořadí rychle pochopit. A i tak se nedostanu k message. Úplně by stačil co největší claim s logem, udělal by větší službu. Takhle bohužel většina cílovky jen zjistí, že jede po D1.
Jiří Vávra, kreativní ředitel, Etnetera Motion
Tato kampaň budí kontroverzi, díky které se o značce mluví. Co víc si může firma přát, než když si lidé její reklamu fotí a potom sdílejí na sociálních sítích?
Václav Veselka, on-line marketing specialista, Coffee Experts