Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Česká pošta na Facebooku vyhlásila soutěž o své produkty. Místo zájmu se objevovaly hlavně stížnosti. Nebo to byl jen promyšlený virální marketing?

Česká pošta !!! Soutěž!!!
Venku začíná být hezky, a tak bychom si mohli dát soutěž o pár věcí, které by se Vám v tomto počasí mohly hodit. Napište nám do komentářů – Kam byste si výhru vzali ze všeho nejradši – my z Vás vybereme dva výherce, kteří vyhrají klobouk, brýle a ručník.

Martin Břach
Vzal bych si to na reklamační oddělení, kde mi paní nebo pán bude vysvětlovat, proč z Belgie jde zásilka dva dny a z Malešic na Smíchov devět dní a stále nic…

David Vlček
Stoprocentně si vezmu na hlavu klobouk Česká pošta… ale bojím se toho, že bych se někde ztratil nebo nedošel jako vaše balíky.

Reklama
ČEZ

Dominik Budínský
A stihnete to doručit do příštího léta? Já se raděj ptám, kolik mám času, abych mohl sladit outfit a k tomu stírací los.

Barčí Dočekalová
Tyto produkty by spíš mohli fasovat doručovatelé, aby (oslněni sluncem) nepřehlédli zvonky adresátů.

Marcela Červenková
Pro vášnivé komentáře musím vyjádřit svou spokojenost s pobočkou Rudolfov, oceňuji odbavování klientů bez systému číselného pořadníku. Čekací doba je průměrná, pracovnice milé, rozvoz balíků na jedničku s hvězdičkou. Výhru bych si vzala na báječnou dovolenou u bazénu na zahradě.

Luděk Mareš
Podle komentářů je Česká pošta vyloženě lovebrand.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)