Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Televize Seznam má první výsledky. Diváky z krajů chce oslovit na festivalech

V březnu měla nově vzniklá Televize Seznam průměrný podíl na sledovanosti ve skupině diváků starších 15 let 0,12 procenta. Vychází to z výzkumu ATO-Nielsen Admosphere. Podle firmy zasáhla 970 tisíc lidí.

„Zásah potřebujeme přetavit do vyšší frekvence používání Televize Seznam, tedy aby se k ní lidé vraceli,“ zaznělo od ředitele divize Zpravodajství a TV Jakuba Ungera na konferenci Seznam.cz fórum. Pomoci má kontaktní kampaň, kterou Seznam rozjede během letních měsíců na festivalech. Oslovit má zejména potenciální diváky z krajských měst. „Nechceme být jen pro pražskou kavárnu,“ řekl.

Seznam na letní festivalové vlně

Reklama

Beats for Love, Létofest, Hip Hop Kemp nebo Soundtrack Poděbrady – tady všude v rámci kampaně Televize Seznam rozbalí své mobilní studio. „Ve spolupráci s pořadateli těchto událostí do něj pozveme účinkující hvězdy, ale i další hosty, kteří jsou významní pro daný region nebo mají ke konkrétní akci jiný zajímavý vztah. Chceme tak návštěvníkům festivalů na místě přiblížit vznik televizního vysílání i naši představu současného a moderního televizního obsahu,“ říká Unger pro MAM.

V plánu je také postupně rozšiřovat regionální obsah a s tím i štáby po krajských městech. Dva měsíce po startu má Televize Seznam mimo hlavní město své redakce i v Brně, Ostravě, Plzni a Hradci Králové. „V krátké době se přidá Liberec. Rádi bychom postupně obsadili největší města republiky, abychom rychle pokryli každou zásadní událost,“ uvedl Jakub Unger.

Povědomí o seznamácké televizi podporují i inzeráty v tisku, na venkovních plochách a na internetu. Vizuály propagují vybrané tváře a pořady. Jde například o Šťastné pondělí Jindřicha Šídla, Obzor Filipa Horkého, Uzávěrku Sabiny Slonkové nebo Ráno na gauči s Olgou Šípkovou.

Nemusí jít jen o čísla

Při svém startu televize obecně definovala cílovou skupinu jako „uživatele internetového Seznamu“. Teprve na nedávné konferenci šéfredaktor Jakub Unger blíže prozradil, o jaké diváky mají zájem: „Jsou to lidé z měst s dobrým vzděláním, prací, která jim dělá radost, s rodinou, mají zájem o veřejné dění, chtějí aktivně žít a od televize cosi očekávají. Dokáží říct, co je na televizi nezajímá – ale umí také popsat, proč se na televizi dívat chtějí,“ řekl.

Už v minulosti pro MAM obchodní ředitel Seznamu Martin Švarc nastínil, že v horizontu dvou let chce Seznam se svou televizí směřovat ke třem až čtyřem procentům podílu na sledovanosti. Podle expertů ale pro Seznam nakonec nemusí být čísla to nejdůležitější. „Pro novou tematickou TV s tak specificky významnou cílovou skupinou diváků s vyšším vzděláním a příjmy nepovažuji maximalizaci podílu na sledovanosti za jediný cíl,“ říká nezávislý mediální konzultant Petr Majerik. „V případě Seznamu půjde spíš o její vhodné propojení s jeho ostatními digitálními platformami, za účelem navýšení celkové doby, strávené konzumací obsahu na všech platformách Seznamu (ATS), při maximalizaci afinity a optimalizaci frekvence zásahu,“ dodává.

Reklamní vizuály v printu, on-linu a OOH jsou postavené na tvářích a pořadech TV Seznam.
Foto: Seznam

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)