Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Symbio, ČSOB, Kindred a Ogilvy do Cannes

Týmy agentur Symbio, Kindred Group, Ogilvy PR a smíšený pár z ČSOB Penzijní společnosti a firmy VS Hosting zvítězily v soutěži mladých kreativců do 30 let Young Lions, jejíž vítězové reprezentují českou reklamu v obdobné soutěži mladých tvůrců konané na mezinárodním festivalu komunikace Cannes Lions.

Kristýna Čejdová z ČSOB a Eva Raimanová z VS Hostingu vyhrály v konkurenci 23 týmů v kategorii médií, kde měly za úkol přesvědčit největší zadavatele reklamy, že kreativni komunikace přináší lepší obchodní výsledky. Přemysl Adamec a Anežka Svobodová z Ogilvy PR v konkurenci 14 soutěžních dvojic připravili v letos poprvé otevřené kategorii PR nejlepší komunikační koncept pro dětskou sekci České společnosti pro paliativní medicínu.

Nikola Foktová a Adam Citta z Kindred Group, připravili v kategorii print, do které bylo přihlášeno 19 dvojic, nejlepší návrh inzerátu pro organiyaci CARE. O jeden tým méně o letenku do Cannes bojoval v „nové“ kategorii Digital, která nahradila dřívější Cyber. I přes tuto změnu tady zůstalo vše při starém, protože s návrhem pro AIESEC podruhé za sebou zvítězila dvojice Tomáš Hrábek a Václav Krbůšek z agentury Symbio.

Reklama
Know

Klání v nově zavedené kategorii Marketér neproběhlo, protože se v ní nesešlo dost soutěžních příspěvků. Organizátoři připouštějí, že i celkově bylo v letošním ročníku soutěže, která se konala po celý týden ve smíchovském co-workingovém prostoru Impact Hub o něco méně soutěžních týmů. Přičítají to ročnímu moratoriu na všechny soutěže, které v Cannes loni zavedla agenturní síť Publicis, do níž v Česku spadají čtyři zavedené reklamní agentury a vícero mediálních a digitálních subjektů.

Dvoučlenné týmy mají 24 hodin od vyslechnutí zadání po jeho zpracování. Zadání jsou obvykle zaměřena na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Cílem soutěže je rozvíjet účastníky jak z hlediska profesního, tak osobnostního. Důležitou součástí jsou setkání, na kterých porotci vysvětlují, na základě čeho vybrali vítěze, a dva následné workshopy pro všechny týmy, které se umístily na prvních třech místech.

„Tímto způsobem pomáháme mladým tvůrcům přemýšlet, jak kreativně tak kriticky. Chceme, aby vznikal dialog mezi porotci a účastníky a vedl všechny k tomu, vytvářet komunikační řešení, která fungují lépe,“ říká k tomu René Jež, jehož společnost Lionhearted akci pořádá už desátým rokem, za což aktuálně od Art Directors Clubu obdržel ocenění za přínos pro českou reklamu.

Tým ze Symbia se svým návrhem (nahoře) zvítězil už loni. Nejlepší print (dole) připravila dvojice ze skupiny původně digitálních agentur Kindred Group.
Foto: Lionhearted

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)