Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Svetlana Mečiarová: Mileniálové chtějí zážitek a kvalitu

O tom, jak se mění požadavky klientů, jaký styl komunikace je nejefektivnější a co s mladou generací, jsme si povídali s ředitelkou společnosti Creative Pro Svetlanou Mečiarovou.

Můžete popsat, zda mají středoevropské trhy, na kterých Creative Pro působí, nějaká specifika?

Velké rozdíly nastávají už na počátku, při tvorbě kreativního konceptu. Každá země má jinou mentalitu a je pro ni něco jiného „in“. A tomu je potřeba tonalitu konceptu přizpůsobit. Všechny země vnímají trendy, které jsou v západnější části Evropy, ale v jejich aplikování jsme, s výjimkou Polska, konzervativnější.

Reklama
ČEZ

Jak se pracuje s mileniály? Jsou eventy cílené na ně v něčem odlišné?

Komunikace s mileniály je jakýmsi přechodným stupněm ke generaci Z, která už komunikuje úplně jinak. Musíme si být vědomi, že u nich jde o tzv. „rychlou komunikaci“, kde musíme ihned zaujmout, a je nám věnována pozornost méně než 10 sekund. Stále platí, že mileniálové už nechtějí kvantitu, ale kvalitu, a chtějí hlavně zážitek.

Vaše společnost je na trhu už 15 let. Jak se podle vás proměnila eventová scéna?

Před patnácti lety šlo především o event management. Dnes už je tato část doplněna o marketingový a obchodní rozměr. A také je obecně lépe chápáno, jak osobní komunikace při akcích funguje, čeho se s ní dá dosáhnout a jaké jsou reálné cíle. V dnešní době je navíc tato komunikace silně propojená s digitálním světem. To už není ani trend, ale fakt. Lidé zkrátka chtějí zážitky a chtějí se dozvědět nebo naučit něco nového, co mohou využít dále ve svém životě.

Vědí klienti, co chtějí, nebo vás berou i jako konzultanty, kteří jim pomáhají hledat?

Někteří klienti vědí, někteří nevědí. Když není cíl, velmi těžko se běží, protože nikdo neví, kterým směrem. Tento rok kromě klasických služeb nabízíme firmám od začátku roku i konzultantský servis. Je to hlavně v případech, kde klient tvoří brief a nemá předchozí zkušenosti.

V létě loňského roku jste stála u zrodu eventové asociace. Jak si vede téměř po roce?

Chtěli jsme vytvořit funkční asociaci, kde si budeme moct předávat zkušenosti, hledat řešení problémů, kterým čelíme a hlavně rozvíjet trh akcí. To se nám zatím daří. Nejviditelnějším počinem asociace bude letos vyhlášení českých eventových cen: 3. května 2018 v DOX+.

Svetlana Mečiarová, country manager, Creative Pro CZ

V Londýně získala na univerzitě titul se zaměřením na marketingovou komunikaci a reklamu. Po návratu na Slovensko pracovala v tamní pobočce Škody Auto v marketingovém oddělení. Po příjezdu do Prahy nejdříve pracovala v reklamní agentuře Leo Burnett a od roku 2011 vede firmu Creative Pro CZ.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)