Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Slovenské zpravodajské weby těží z krize. V březnu padly historické rekordy návštěvnosti

Rezignace slovenského ministra vnitra Roberta Kaliňáka přinesla rekordní zájem o tamní zpravodajské weby. 12. března totiž zaznamenaly 1,53 milionu reálných uživatelů, což je největší denní návštěvnost ve slovenské historii. Vychází to z výsledků oficiálního auditu AIM Slovakia, na které upozornil Denník N.

Z rekordních čísel se těšil portál Aktuality.sk, který v průběhu březnové vládní krize vyvolané vraždou novináře Jána Kuciaka a jeho partnerky Martiny Kušnírové dosahoval několikrát na denní návštěvnost až 730 tisíc čtenářů. Za celý březen pak poprvé překročila hranici milionu reálných uživatel za měsíc on-line verze Denníku N, jejíž obvyklá měsíční návštěvnost dosahuje na 700 tisíc lidí.

Ostatní zpravodajské weby jako stránky deníků SME a Nový čas nebo Topky.sk také zaznamenaly vyšší návštevnost, nelišila se ovšem tolik od návštěvnosti během jiných mimořádných zpravodajských událostí. A návštěvnost serveru Pluska.sk bulvárního deníku Plus Jeden Deň na mimořádné březnové události téměř nezareagovala.

Reklama
Know

Rekordní čísla i na Facebooku

I facebookové stránky zpravodajských titulů během března zaznamenaly rekordní výsledky. Nejlépe na nich pracoval Denník N, jehož profil minulý měsíc podle dat z nástroje pro správu sociálních sítí Zoomsphere zaznamenal přes 600 tisíc interakcí, což je o 440 procent víc než v únoru 2018. Rušno bylo i na facebookových stránkách Aktualit.sk, které v březnu měly přes 450 tisíc interakcí, tedy o 270 procent víc než předešlý měsíc.

Jak je to v Česku

Češi mimořádné zpravodajské události sledují na internetu daleko víc než slovenští sousedé. Například 12. ledna, první den prvního kola prezidentských voleb, NetMonitor zaznamenal v kategorii zpravodajství 2,3 milionu reálných uživatelů.

První kolo voleb bylo pak pro internetové uživatele o něco zajímavější než druhé. První den druhého kola prezidentských voleb bylo ve stejné kategorii zaznamenáno 2,1 milionu reálných uživatelů.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)