Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prezident a reklamní kritička. Forum Media zná první řečníky

Devatenáctý ročník konference Forum Media, kterou pořádá náš časopis, už odhalil první potvrzené zahraniční řečníky. Vystoupí mimo jiné Andrew Dimitriou, evropský prezident reklamní sítě Young & Rubicam. „Evropu dělím na západní a východní – a ta východní je pro nás velmi důležitá, protože roste po obchodní i kreativní stránce,“ okomentoval vývoj v regionu.

Do Prahy přijede také Barbara Lippertová, osobnost americké reklamní kritiky, jejíž vystoupení se zaměří na budoucnost digitálních formátů reklamy. Kariéra této novinářky byla dlouhé roky spojena s časopisem AdWeek. Specializuje se na to, jak reklama ovlivňuje populární kulturu. Stejnému tématu se věnovala i při svém působení v kalifornské reklamní agentuře Goodby Silverstein & Partners.

Speciálním hostem bude rovněž bývalý britský policista John Bearchell, který dnes radí firmám, jak zvládat krizové situace. Identifikuje rizika během událostí s velkým publikem a jako bezpečnostní manažer Coca-Coly zodpovídá za to, aby její partnerství s podobnými akcemi nevyústilo v potenciální hrozby pro značku a její produkty. Trénuje týmy pro krizovou komunikaci a zároveň hledá cesty, jak vyhovět potřebám aktivačního marketingu, ale neustoupit přitom z bezpečnostních zásad.

Reklama
MMcite

Lippertová, Dimitriou a Bearchell však nebudou jediní experti ze zahraničí, kteří letos na Forum Media zavítají.

Kam investovat reklamní peníze?

Konference se po minulém festivalovém ročníku vrací k osvědčenému programu v jednom dni, ale ve více sálech. Dopolední blok bude ještě společný – v diskusních panelech své plány představí šéfové českých mediálních domů i velká jména z oblasti komerční komunikace.

Odpolední sály dostaly název Laboratoř a Aréna. Zatímco Laboratoř se zaměří na správné míření kampaní na cílové skupiny, Aréna nabídne souboj mediatypů. Zástupci televizí, tisku, rádií, venkovní reklamy a internetových platforem nabídnou zadavatelům argumenty, kdy a proč investovat do reklamy právě u nich.

Kdo nebude chtít do Arény mediatypů, může dát přednost návodům, jak proniknout s produktem a značkou k cílovým skupinám. Laboratoř bude programově vycházet z případových studií konkrétních kampaní a z výzkumných dat. Poskytne vodítko, jak efektivně zasáhnout například matky, „sendvičovou“ generaci, starší zákazníky, specializované profesní skupiny nebo linkstery – tedy generaci, která svá životní i nákupní rozhodnutí dělá na internetu.

Termínově se Forum Media vrací na konec října. Konat se bude v nejnovějším konferenčním prostoru v Praze, multifunkčním sále DOX+. Otevřen byl teprve nedávno v areálu stejnojmenné holešovické galerie.

Uložte si do kalendáře

Datum konání: 23. října 2018
Místo: Multifunkční sál DOX+, Poupětova 3, Praha 7-Holešovice
Barbara Lippertová, renomovaná americká reklamní kritička
Andrew Dimitriou, evropský šéf sítě Young & Rubicam
John Bearchell, britský expert na předcházení krizovým situacím při velkých událostech
Vstupenky: www.forummedia.info

 

Letošní ročník Forum Media se odehraje v nově otevřené přístavbě centra Dox v pražských Holešovicích.

 

Novinářka a reklamní expertka Barbara Lippertová je častým hostem amerických médií, podílí se ale také na internetovém pořadu o reklamě.

 

Jedním ze zahraničních hostů bude Andrew Dimitriou, evropský prezident Young & Rubicam.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)