Devatenáctý ročník konference Forum Media, kterou pořádá náš časopis, už odhalil první potvrzené zahraniční řečníky. Vystoupí mimo jiné Andrew Dimitriou, evropský prezident reklamní sítě Young & Rubicam. „Evropu dělím na západní a východní – a ta východní je pro nás velmi důležitá, protože roste po obchodní i kreativní stránce,“ okomentoval vývoj v regionu.
Do Prahy přijede také Barbara Lippertová, osobnost americké reklamní kritiky, jejíž vystoupení se zaměří na budoucnost digitálních formátů reklamy. Kariéra této novinářky byla dlouhé roky spojena s časopisem AdWeek. Specializuje se na to, jak reklama ovlivňuje populární kulturu. Stejnému tématu se věnovala i při svém působení v kalifornské reklamní agentuře Goodby Silverstein & Partners.
Speciálním hostem bude rovněž bývalý britský policista John Bearchell, který dnes radí firmám, jak zvládat krizové situace. Identifikuje rizika během událostí s velkým publikem a jako bezpečnostní manažer Coca-Coly zodpovídá za to, aby její partnerství s podobnými akcemi nevyústilo v potenciální hrozby pro značku a její produkty. Trénuje týmy pro krizovou komunikaci a zároveň hledá cesty, jak vyhovět potřebám aktivačního marketingu, ale neustoupit přitom z bezpečnostních zásad.
Lippertová, Dimitriou a Bearchell však nebudou jediní experti ze zahraničí, kteří letos na Forum Media zavítají.
Kam investovat reklamní peníze?
Konference se po minulém festivalovém ročníku vrací k osvědčenému programu v jednom dni, ale ve více sálech. Dopolední blok bude ještě společný – v diskusních panelech své plány představí šéfové českých mediálních domů i velká jména z oblasti komerční komunikace.
Odpolední sály dostaly název Laboratoř a Aréna. Zatímco Laboratoř se zaměří na správné míření kampaní na cílové skupiny, Aréna nabídne souboj mediatypů. Zástupci televizí, tisku, rádií, venkovní reklamy a internetových platforem nabídnou zadavatelům argumenty, kdy a proč investovat do reklamy právě u nich.
Kdo nebude chtít do Arény mediatypů, může dát přednost návodům, jak proniknout s produktem a značkou k cílovým skupinám. Laboratoř bude programově vycházet z případových studií konkrétních kampaní a z výzkumných dat. Poskytne vodítko, jak efektivně zasáhnout například matky, „sendvičovou“ generaci, starší zákazníky, specializované profesní skupiny nebo linkstery – tedy generaci, která svá životní i nákupní rozhodnutí dělá na internetu.
Termínově se Forum Media vrací na konec října. Konat se bude v nejnovějším konferenčním prostoru v Praze, multifunkčním sále DOX+. Otevřen byl teprve nedávno v areálu stejnojmenné holešovické galerie.
Uložte si do kalendáře
Datum konání: 23. října 2018
Místo: Multifunkční sál DOX+, Poupětova 3, Praha 7-Holešovice
Barbara Lippertová, renomovaná americká reklamní kritička
Andrew Dimitriou, evropský šéf sítě Young & Rubicam
John Bearchell, britský expert na předcházení krizovým situacím při velkých událostech
Vstupenky: www.forummedia.info
Letošní ročník Forum Media se odehraje v nově otevřené přístavbě centra Dox v pražských Holešovicích.
Novinářka a reklamní expertka Barbara Lippertová je častým hostem amerických médií, podílí se ale také na internetovém pořadu o reklamě.
Jedním ze zahraničních hostů bude Andrew Dimitriou, evropský prezident Young & Rubicam.