Firma Event Arena nabízí kompletní servis. Specializuje se především na firemní eventy, ať už pro zaměstnance nebo zákazníky, na akce na podporu značek, aktivity spojené s podporou prodeje, teambuildingy nebo incentivní programy (forma odměny za úspěch zaměstnanců, pozn. red.). „Jde nám hlavně o to, aby událost přinesla i hmatatelné výsledky v podobě motivace zaměstnanců, oslovení nových klientů nebo posílení značky,“ říká jednatel Norbert Pýcha.
Co se vám nejvíc osvědčuje jako podpora prodeje?
Zkušenosti, originální koncept a osobní přístup. Každý projekt se snažíme nabízet s přidanou hodnotou. Chceme totiž, aby byl každý event originální a odlišný od předchozích. Pokud se jedná o opakující se akci pro stálého klienta, například vánoční večírek či konferenci, snažíme se, aby nebyla stereotypní. Budujeme vždy nový koncept.
Stávají se podle vás služby eventových agentur stále víc fullservisové?
Určitě ano. Dnes už se klienti nebojí předat veškeré starosti na eventovou agenturu a nechávají jim ve spoustě případů volnou ruku, protože nemají takové zkušenosti s organizováním akcí a vědí, že se agentury snaží dodat co nejkvalitnější službu a mohou se na ně spolehnout. Samozřejmě všechny návrhy, nápady a změny musí projít schvalovacím procesem. V našem případě to bereme jako lepší variantu, protože se část našeho kreativního týmu může v nabídkách patřičně „vyřádit“. Díky projektům, které rádi zajišťujeme – za spolupráce kontaktní osoby – od A až do Z, vdechujeme prázdným prostorám život a klientům vytváříme nezapomenutelný zážitek. To nás baví!
V současnosti je zvlášť důležité pečovat o spokojenost zaměstnanců. Co z vašeho pohledu nejvíc ocení?
Komunikaci. Důležité je snažit se o osobitý přístup a přátelský pracovní kolektiv. Loajalitu a spokojenost zaměstnanců můžete získat mnoha způsoby, ale pokud nebude fungovat komunikace na pracovišti nebo si zaměstnanci mezi sebou navzájem nerozumí, tak jenom konvenčními benefity a nekonečným zvyšováním jejich mzdy je úplně neuspokojíte.,
Norbert Pýcha, jednatel, Event Arena
Firmu založil spolu s Kateřinou Horynovou v roce 2000. Klientům nabízí více než 25 let zkušeností v event managementu. Hlavní náplní jeho práce je vedení společnosti, HR management, supervize akcí a komunikace s klienty. Vystupuje na odborných akcích týkajících se event managementu.