Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Netflix chce převzít billboardovou firmu. Nabízí za ni stovky milionů dolarů

Kalifornská firma Regency Outdoor Advertising, které patří venkovní plochy po celém Los Angeles, je na prodej. Mezi zájemci se objevil i jeden nečekaný – s nabídkou ve výši 300 milionů dolarů přišla internetová televize Netflix.

Podle expertů citovaných americkými médii krok nejspíš souvisí se snahou propagovat nové pořady na místech s velkým zásahem, kde navíc na rozdíl od digitálního prostředí nefungují žádné blokátory reklam a kampaně nelze přeskočit jako v televizi.

Společnost Regency se může pochlubit billboardy v exkluzivních lokalitách od letiště přes Sunset Strip až po baseballový stadion. Na trhu je déle než čtyřicet let, v roce 1973 ji založili bratři Drake a Brian Kennedyové. Specializovaný americký server OOH Today připomíná, že to není poprvé, kdy se o prodávání firmy mluví.

Reklama
ČEZ

Vyzkoušené plochy

Netflix, který má po celém světě 118 milionů uživatelů, případnou akvizici odmítl komentovat. Plochy firmy Regency však vyzkoušel při propagaci svých seriálů Stranger Things a The Crown. V září je využil pro kampaň „Netflix? To je snad vtip“, která se tvářila jako anonymní kritika internetové televize. V další fázi se však ukázalo, že billboardy platil sám Netflix, aby tak upozornil na pořady se standupovými komiky.

V lednové zprávě pro investory Netflix avizoval, že letos zvýší marketingové výdaje o 50 procent na celkové dvě miliardy dolarů.

Už citovaný web OOH Today pochybuje, že by vlastnictví billboardů Netflixu prospělo: „Akvizice spousty venkovních ploch neznamená, že toho víte spoustu o venkovní reklamě. Stejně jako se z chlapa, co má rád filmy s Brucem Lee, nestává automaticky mistr kung-fu.“

 

Regency má kvalitní portfolio ploch a s Netflixem spolupracuje. Ale dávalo by smysl, aby si ji kvůli tomu hned kupoval?
Foto: Regency

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)