Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nechcete televizní spoty? Objevte se v reality show

Dubnový televizní program přinese nové formáty reality show. Prima nabídne mořské vlny, konkurenční Nova zase vhled do zákulisí českých firem. Neotřelá témata mají představovat příležitost i pro firmy, které obvykle nepatří mezi televizní inzerenty.

O surfaře se zajímá i KFC

Ačkoliv české hranice neomývá moře, Prima Cool se pustila do vlastního formátu reality show, kde hlavní roli hraje surfing. Od 23. dubna uvede pořad s názvem Cool Wave, ve kterém se proti sobě postaví dva čtyřčlenné týmy surfařů různých schopnostních úrovní. „Obliba surfingu roste, což dokazují čísla od cestovních agentur zprostředkovávající surfařské pobyty,“ říká šéfproducent Primy Cool Roman Buťa.

Na španělské Fuerteventuře soutěžící podstoupí pod vedením dvou trenérských dvojic lekce surfingu a utkají se o výhru desetidenního surf tripu na Maledivy, ročního zapůjčení automobilu Mercedes-Benz, surfového vybavení a startovného na Mistrovství ČR a Slovenska v surfingu, které proběhne v červnu ve Francii.

Reklama
ČEZ

„Zatím jsme podobný formát v zahraničí neobjevili a není licencovaný. Jsme tedy první na světě, kdo s tímto konceptem přichází,“ tvrdí Buťa. Cílí s ním na skupinu diváků ve věku 20 až 40 let. „Počítáme s tím, že pořad osloví nejen ty, kteří už se surfingem přišli do styku, ale i širokou diváckou skupinu, kterou zajímá formát doku reality show,“dodává.

Obchodní část projektu zajišťuje agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group. Podle její ředitelky Hany Banks Halvorsen se do něj zapojili klienti KFC, Jägermeister, PepsiCo, Canaria Travel, Quiksilver & Roxy, Mercedes-Benz a opalovací krémy Astrid.

Sportovní oblečení Quiksilver & Roxy nepatří mezi inzerenty, kteří ke své propagaci využívají televizní spoty – alespoň v Česku ne.

Spojení s pořadem Cool Wave je pro něj ale vhodnou příležitostí, jak se na obrazovky dostat. Kromě toho, že firma poskytuje jednu z výher, obléká během tréninku účastníky do svých dresů.

Čeští šéfové v akci

Výrazný prostor na obrazovkách dostanou firmy, které obvykle nepatří mezi inzerenty s klasickým televizním spotem, i v rámci nové reality show na televizi Nova s názvem Utajený šéf. Jde o franšízu televizního pořadu, který původně vznikl v roce 2009 na britském Channel 4. Známější je však jeho americká verze. Ta už má osm sérií a premiérovou epizodu sledovalo 38,5 milionů diváků.

Hlavním motivem show je příběh vysoce postaveného manažera reálné firmy, který se v přestrojení vmísí mezi své zaměstnance. „Každý zaměstnanec je důležitý a každý má šéfa, se kterým někdy nesouhlasí nebo ho rozčiluje. Formát přináší kombinaci humoru, dramatu i dojetí,“ říká programová ředitelka Alex Ruzek.

V prvním díle, který Nova odvysílá v hlavním vysílacím čase 25. dubna, se představí generální ředitel a majitel hotelového řetězce Pytloun Hotels Lukáš Pytloun.

„Účinkováním majitele se jistě dostaneme do širšího povědomí. Televize nabízí zásah na širokou cílovou skupinu, proto doufáme v nárůst hostů v našich ubytovacích zařízeních,“ říká pro MAM Zdeněk Zajíc, který má na starosti marketingové aktivity společnosti.

V dalších dílech se představí třeba manažer výrobce mobilních sanitárních systémů ToiToi.

 

Utajení šéfové se v přestrojení mísí mezi zaměstnance. Zapojil se i manažer firmy ToiToi.
Foto: TV Nova

 

Tričko Quiksilver a opalovací krém Astrid nesmí chybět žádnému soutěžícímu Cool Wave.
Foto: Prima Cool

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)