V Praze i v Bratislavě jsou k vidění speciálně upravené zastávky MHD propagující vlajkový model společnosti Huawei P20. Myšlenka vychází z globální kreativy a klíčového vizuálu. Byla ale společností JCDecaux adaptována lokálně. Nápad na vytvoření aplikace s animací virtuální reality pak vzešel ze společné práce firem Huawei, Wavemaker a JCDecaux. Kromě outdooru se do konce června bude možné s kampaní setkat v on-line, printu a sociálních sítích. Českými tvářemi kampaně jsou zpěvačka Dara Rolins a modelka Nikol Švantnerová.
Předpokládám, že to je převzatá kampaň a motýl má za úkol to alespoň trochu zatraktivnit, aby se nejednalo jen o fádní polep zastávky. A kdo je ta paní, která kampani propůjčila tvář? Lovkyně motýlů?
Helena Šídová, art directorka a spolumajitelka, Loosers
Pokud na tom místě dochází opravdu k interakci lidí s displejem, tak to může fungovat. Jinak to ve mně ale wow dojem nezanechává.
Adam Troják, art director, Kaspen/Jung von Matt