Na zastávky v Praze přiletěl motýl Huawei

V Praze i v Bratislavě jsou k vidění speciálně upravené zastávky MHD propagující vlajkový model společnosti Huawei P20. Myšlenka vychází z globální kreativy a klíčového vizuálu. Byla ale společností JCDecaux adaptována lokálně. Nápad na vytvoření aplikace s animací virtuální reality pak vzešel ze společné práce firem Huawei, Wavemaker a JCDecaux. Kromě outdooru se do konce června bude možné s kampaní setkat v on-line, printu a sociálních sítích. Českými tvářemi kampaně jsou zpěvačka Dara Rolins a modelka Nikol Švantnerová.

Předpokládám, že to je převzatá kampaň a motýl má za úkol to alespoň trochu zatraktivnit, aby se nejednalo jen o fádní polep zastávky. A kdo je ta paní, která kampani propůjčila tvář? Lovkyně motýlů?

Helena Šídová, art directorka a spolumajitelka, Loosers

Pokud na tom místě dochází opravdu k interakci lidí s displejem, tak to může fungovat. Jinak to ve mně ale wow dojem nezanechává.

Adam Troják, art director, Kaspen/Jung von Matt

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia