Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na zastávky v Praze přiletěl motýl Huawei

V Praze i v Bratislavě jsou k vidění speciálně upravené zastávky MHD propagující vlajkový model společnosti Huawei P20. Myšlenka vychází z globální kreativy a klíčového vizuálu. Byla ale společností JCDecaux adaptována lokálně. Nápad na vytvoření aplikace s animací virtuální reality pak vzešel ze společné práce firem Huawei, Wavemaker a JCDecaux. Kromě outdooru se do konce června bude možné s kampaní setkat v on-line, printu a sociálních sítích. Českými tvářemi kampaně jsou zpěvačka Dara Rolins a modelka Nikol Švantnerová.

Předpokládám, že to je převzatá kampaň a motýl má za úkol to alespoň trochu zatraktivnit, aby se nejednalo jen o fádní polep zastávky. A kdo je ta paní, která kampani propůjčila tvář? Lovkyně motýlů?

Helena Šídová, art directorka a spolumajitelka, Loosers

Reklama
Know

Pokud na tom místě dochází opravdu k interakci lidí s displejem, tak to může fungovat. Jinak to ve mně ale wow dojem nezanechává.

Adam Troják, art director, Kaspen/Jung von Matt

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)