Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mladí Češi jsou cílevědomější, než se zdají

Generaci Z jsme dosud znali jako mladé zákazníky, nyní je ale začínáme potkávat i jako kolegy a zaměstnance. Jací jsou a co od nich můžeme očekávat? I na to jsou zaměřeny výzkumy Ipsosu.

Bez ohledu na to, kolik je jim právě let, cítí se členové generace Z jako dospělí a očekávají, že jako s dospělými s nimi bude zacházeno. Jsou přesvědčeni o tom, že pracovní schopnosti a výkonnost nejsou nutně závislé na věku, vystudované škole, pozici nebo zkušenostech. Proto očekávají, že zaměstnavatelé k nim budou přistupovat jako ke svým partnerům, nikoli jako k tradičním zaměstnancům. Požadují respekt a chtějí mít stejnou volnost ve výkonu práce, která byla dosud vyhrazena jejich nadřízeným.

Chtějí mít možnost vlastní volby, zda a kdy budou v pracovní době v kontaktu se svými známými prostřednictvím svého smartphonu – stejně jako ji mají vedoucí pracovníci.

Reklama
MMcite

Za to se zaměstnavatelům mohou odvděčit velkým pracovním nasazením, nečekanou samostatností a cílevědomostí. Očekávají, že budou aktivně podporováni v kariérním postupu a věří na rychlý úspěch.

Martin Volek, associate director Ipsos UU, shrnuje pohled generace Z do následujících vět: „Nevidím moc rozdíl mezi sebou a svými nadřízenými. Dokážu zařídit stejné věci, jen mi rychle řekněte jak.“

V případě dotazů kontaktujte prosím Martina Volka – [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu