Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mít volné ruce mění podle Francouzů všechno

Taky rádi na ulici zakrýváte ruch velkoměsta hudbou puštěnou do sluchátek? Tak to bude reklamní spot od francouzského prodejce potravin Monoprix něco pro vás. V něm totiž zní mladé slečně do uší „nejhorší skladba na světě“. Mluvíme o ukřičené synth-rockové skladbě á la 80. léta. Ve videu se prolíná pohled na posluchačku a na videoklip písně, který je stejně příšerný jako skladba sama. Dívka se nejdřív usmívá, ale jak hudba pokračuje, mění se její výraz ve stále vyčerpanější až trýznivý. Proč písničku prostě nepřeskočí, ptáte se? Pointa přijde až po téměř dvou a půl minutovém mučení, kdy se v záběru objeví celá postava slečny nesoucí několik těžkých tašek s nákupem. Ke konci je samým vyčerpáním upustí a vítězoslavně si strhne sluchátka. „Mít volné ruce mění vše. Nechte si své zboží dovézt,“ radí reklama.

externí video: The Worst Song In The World – English Version

Spot, ve kterém zní „nejhorší skladba na světě“, pro obchodní řetězec Monoprix připravila pařížská agentura Rosapark. Na YouTube ho najdete s francouzskými i anglickými titulky. Obě verze nasbíraly za první týden kolem 150 tisíc zhlédnutí.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)