Taky rádi na ulici zakrýváte ruch velkoměsta hudbou puštěnou do sluchátek? Tak to bude reklamní spot od francouzského prodejce potravin Monoprix něco pro vás. V něm totiž zní mladé slečně do uší „nejhorší skladba na světě“. Mluvíme o ukřičené synth-rockové skladbě á la 80. léta. Ve videu se prolíná pohled na posluchačku a na videoklip písně, který je stejně příšerný jako skladba sama. Dívka se nejdřív usmívá, ale jak hudba pokračuje, mění se její výraz ve stále vyčerpanější až trýznivý. Proč písničku prostě nepřeskočí, ptáte se? Pointa přijde až po téměř dvou a půl minutovém mučení, kdy se v záběru objeví celá postava slečny nesoucí několik těžkých tašek s nákupem. Ke konci je samým vyčerpáním upustí a vítězoslavně si strhne sluchátka. „Mít volné ruce mění vše. Nechte si své zboží dovézt,“ radí reklama.
Spot, ve kterém zní „nejhorší skladba na světě“, pro obchodní řetězec Monoprix připravila pařížská agentura Rosapark. Na YouTube ho najdete s francouzskými i anglickými titulky. Obě verze nasbíraly za první týden kolem 150 tisíc zhlédnutí.