Když potřebujete povzbudit k tvrdé práci, wrestler pomůže

Americká značka oblečení Under Armour natočila motivační kampaň „Will Finds a Way“ (Vůle si cestu najde) s wrestlerem a hercem Dwaynem Johnsonem, přezdívaným Skála. V minutovém videu firma oslavuje výdrž a disciplínu atletů. Johnson v roli vypravěče a motivátora představuje příběh osmi světových atletů. Například Zoe Zhangovou, herečku ovládající bojové umění, nebo syrskou plavkyni Yusru Mardini, členku Uprchlického týmu olympijských sportovců. Všichni zmínění sportovci mají v rámci kampaně také své vlastní video. Sám Dwayne Johnson se kvůli zranění musel vzdát kariéry profesionálního hráče amerického fotbalu. Nakonec se ale stal hvězdou wrestlingu a jedním z nejlépe placených holywoodských herců. Celá kampaň má za cíl ukázat, že Under Armour je globální brand, protože v Americe už nemá kam růst.

externí video: Will Finds A Way

Kampaň pro Under Armour připravila agentura Droga5. Zahrnuje přes 400 digitálních výstupů a údajně má být nejdražší propagací v historii značky. Ukázalo se, že lidé motivaci potřebují. Za jeden den získalo titulní video téměř pět milionů zhlédnutí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk