Aktuální trendy v byznysu kontaktních center představí v pořadí už třetí ročník konference Customer Contact. Uskuteční se 12. června 2018 v sídle vydavatelství Forum Media v Ovenecké ulici v Praze.
Akce je určena primárně ředitelům, majitelům a manažerům firem, kteří chtějí nabrat zkušenosti, vyslechnout si osvědčené postupy a nechat si předvést ukázky nejlepší praxe na českém trhu.
Tradičně konference přivítá i zkušené manažery call center, pro které budou přednášky znamenat hlavně úvod k následné přínosné diskuzi.
Jedním z hlavních témat konference je prodej. Věnovat se bude prodeji prostřednictvím interních operátorů nebo outsourcovaných týmů i s jejich specifiky, ale i prodeji po internetu.
Konference otevře i téma krizové komunikace, ať už po telefonu nebo na sociálních sítích.
Novinky i praktické rady
Na akci vystoupí například Marek Řídký z firmy DreamView, který představí nový nástroj zvyšující efektivitu telemarketingu a další technologické novinky. Součástí jeho vystoupení bude prezentace několika případových studií z Německa.
Dále vystoupí manažerka on-line marketingu O2 Dorota Kajfoszová, která přiblíží, jak tento operátor – už osmým rokem – přistupuje k péči o zákazníky přes sociální sítě.
Oleg Vojtíšek, ředitel on-line prodeje Stavební spořitelny ČS, promluví o trendech v prodejích přes internet.
David Doležel, vedoucí přímého prodeje pojišťovny Colonnade pro oblast východní Evropy a Turecka, upozorní třeba na to, jak se změnila kritéria pro výběr externího call centra.
A nekomerční sféru zastoupí plukovník Jan Urbánek, který vede linku 112 integrovaného záchranného systému.
Na akci se můžete přihlásit prostřednictvím webových stránek konference www.customercontact.cz, kde najdete další informace, nebo přes e-mail [email protected].
Pořádání akce letos přebírá vydavatel Marketing & Media od společnosti B2B Media. Program připravil stejně jako v minulých dvou ročnících Jakub Oth.