Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bývalá manažerka AOL a Time má zlepšit výnosy z digitální reklamy na Redditu

Sociální síť Reddit, na které uživatelé sdílejí, hodnotí a komentují odkazy, jmenovala do funkce novou provozní ředitelku. Vybrala si Jen Wongovou, která stejnou pozici zastávala v magazínu Time. V něm se jí díky internímu studiu The Foundry podařilo zásadně zvednout objemy příjmů z placeného obsahu, zákaznických programů a digitální reklamy. A totéž chce dosáhnout i Reddit.

Wongová má tedy za úkol přijít s novými možnostmi pro inzerenty a digitálním obchodním modelem, který vytěží uživatelskou základnu. „Tato komunitní platforma má neuvěřitelný potenciál, co se týče způsobu, jakým propojuje lidi a podněcuje důvěrné rozhovory mezi uživateli,“ míní Wongová.

Směrem k miliardě

Model digitální reklamy na Redditu je z dnešního pohledu docela kuriózní: magazín Recode například tvrdí, že server dosud schvaluje nasazování všech kampaní ručně. Wongová má zaručit růst výnosů, dosáhnout jedné miliardy uživatelů měsíčně (dnes jich je 330 milionů) a připravit strategická komerční partnerství. Reddit je podle údajů společnosti ComScore celosvětově šestý nejnavštěvovanější web, ve Spojených státech mu patří čtvrté místo.

Reklama
ČEZ

Stávající výnosy Redditu nejsou známé, obchodní model je ale kromě reklam postaven na volitelném předplatném prémiové verze bez inzerce, za niž si účtuje 30 dolarů ročně.

„Díky zkušenostem přemosťujícím tradiční a nová média má Jen pochopení pro všechny bolístky inzerentů a partnerů,“ uvedl Reddit v prohlášení k nástupu nové manažerky. „Zároveň má jedinečnou schopnost identifikovat nové příležisti v digitálním světě,“ dodala společnost. Momentálně je v plánu redesign, který Reddit představí v květnu, a nasazení mobilních formátů reklamy na iPhonech a na iPadech. O několik týdnů později budou následovat formáty uzpůsobené systému Android.

Podobně, jako je tomu v jiných amerických technologických společnostech, také Reddit od Wongové očekává, že se kromě těchto byznysových úkolů zapojí do „rozvoje firemní kultury a diverzity“. V desetičlenném managementu je čtvrtou ženou vedle šéfek marketingu, práva a lidských zdrojů.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)