Na mladé a úspěšné cílí svou komunikaci projekt Neugraf, který nabízí byty na pražském Smíchově v ulici Grafická. „Chceme oslovit ty, kteří vyznávají městské bydlení v trochu industrálním duchu,“ specifikuje Kateřina Poláková, marketingová ředitelka UBM Bohemia Development. Kampaň bude k vidění do června v Praze v metru, na zastávkách MHD, billboardech a plochách OC Nový Smíchov a Metropole Zličín, v on-linu i printu. Jejími tvářemi jsou herečka Eva Josefíková a tattoo artist Igor Mitrenga. Vizuál vznikal in-house ve spolupráci s agenturou Lace Up. S médii pomáhaly PHD Media a JCDecaux.
Po pivu s charakterem tu máme „byty s charakterem“, čili zase další klišé. Jméno ulice přitom doslova vybízí ke kreativitě, jejíž náznak je cítit v názvu projektu. Šlo se odlišit více, škoda.
Martin Čepička, PR specialista a obsahový konzultant, Kreativní Bublina
Vnímám zde příjemné propojení bezstarostné domácí atmosféry s na první pohled útulně zařízeným bydlením. Na snímku mi nic nechybí ani nepřebývá, kdy se stěhujeme?
Vítězslav Janda, fotograf na volné noze