Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aprílové žertíky prodejců mohou zákazníky nejen pobavit, ale přinést i reálné tržby

První dubnový den využily i letos některé firmy k rozeslání aprílových tiskových zpráv a další odlehčené komunikaci, hlavně na sociálních sítích.

Síť McDonald´s na Facebooku nabízela „extrémně lokalizovanou novinku“: sendvič McCzech. Jeho základem mělo být kuřecí prso a plátek „sýru eidamského typu“. Místo salátu v něm zákazník měl najít kompotovanou broskev, ve vybraných restauracích ananas nebo beraní rohy. „Udělali jsme tedy první burger, který je od Čechů pro Čechy,“ sdělil fiktivní mluvčí Martin Dobrotivý. Kreativu vymyslela agentura Bubble.

Portál Happen, který nabízí služby spojené se svatbami, přidal na apríla speciální kategorii. Na webu si ženy mohly objednat manžela. „Přišlo to tak nějak přirozeně. Poptávek na kvalitní ženichy přibývalo, a tak jsme se rozhodli rozšířit naše služby i o tuto kategorii. Nabídku ženichů budeme neustále rozšiřovat,“ psalo se v tiskové zprávě.

Reklama
ČEZ

Žert, který se vyplatil

Agentura Zážitky.cz slibovala doručování objednaných poukazů horkovzdušným balónem. Do tří let by prý chtěla provozovat 111 takových balónů v hodnotě přes 100 milionů korun. „Ve srovnání s drony sice balóny mohou budit lehce zpátečnický dojem, ale je to stovkami let prověřená technologie, která v mnohém strčí do kapsy i moderní výstřelky,“ nechal se slyšet ředitel firmy Jan Hájek.

On-line obchod Lékárny.cz novinářům sliboval, že během deseti měsíců vyřeší problémy lidí se spánkem. Vyvinul „plechovky obsahující různé druhy šumů“, které měly pomoci s usnutím, když je bude zákazník poslouchat.

Jak celý žert hodnotí? „Aprílovou novinku jsme vyvěsili na web 1. dubna před desátou hodinou a dali o ní zákazníkům vědět newsletterem a na sociálních sítích,“ říká Zuzana Šenoltová, marketingová manažerka e-shopu. „Z newsletteru se na web prokliklo přes osm tisíc lidí, další stovky návštěvníků přivedly příspěvky na Facebooku a Instagramu. Ačkoli členství v aprílovém Klubu spáčů nenabízelo nic ke koupi, newsletter přinesl desítky transakcí a tržby převyšující 50 tisíc korun.“

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)