Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Euro pozastavuje účast v Media projektu

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta apeluje na Unii vydavatelů, aby otevřela diskusi o změnách způsobu měření čtenosti tištěných titulů v rámci Media projektu. „Cílem této iniciativy je, aby výsledky měření odpovídaly aktuálním trendům a byla tím zachována jeho relevance na dynamicky se vyvíjejícím mediálním trhu,“ uvedla PR manažerka vydavatele Pavlína Míčová. Euro pozastavilo svou účast v Media projektu, dokud nenastane shoda nad potřebnými úpravami měření. „Je s podivem, že některé oborové tituly měly deset čtenářů na každý výtisk, zatímco jiné sotva tři,“ pochybuje nad stávajícími daty Míčová.

Euro opouští měření čtenosti časopisů, zůstává ale členem Unie vydavatelů a tištěný náklad ověřuje u ABC ČR.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu