Ve středu 25. dubna se uskuteční třetí ročník akce nAKAfe. Event je zaměřen především na vysokoškoláky a absolventy. Jeho cílem je představit práci v oboru komunikace přímo v prostředí agentur. Za organizací stojí Asociace komunikačních agentur (AKA). Loňského ročníku se zúčastnilo 500 zájemců. „Poučili jsme se a termín stanovili tak, abychom se vyhnuli zkouškovému období. Předpokládáme, že počet návštěvníků z loňska překonáme,“ uvedl Marek Hlavica, výkonný předseda AKA. Návštěvníci se nově mohou registrovat na stránkách nakafe.aka.cz, a to buď na první návštěvu v 17 hodin, nebo na druhou v 19 hodin. Vybrat si mohou ze seznamu digitálních studií, kreativních agentur, aktivačních i mediálních agentur. V Praze jsou v nabídce Boomerang Communication, Havas, Ogilvy, Geometry, Leo Burnett, Publicis, Mark/BBDO, McCann, Comtech_Can, Wunderman, Dorland, Wellen nebo VCCP. Brno reprezentují Aetna a Media Age. Ve Frýdku-Místku zájemce uvítá Leemon Concept. Na webových stránkách asociace najdou zájemci také mapu pro rychlou orientaci, po případě stručný popis agentury nebo programu. V moderní reklamní a komunikační branži se dnes uplatní jak kreativní profese, tak ekonomické, analytické nebo technologické talenty. Akce je pro účastníky zdarma.