Tradiční soutěž nejlepších firemních médií Zlatý středník, kterou pořádá oborové sdružení PR Klub, zveřejnila shortlist 16. ročníku. Celkem se na něj probojovalo 64 realizací. Vítězové 16 kategorií budou odhaleni při slavnostním vyhlášení v pondělí 16. dubna. Největší počet nominací si připsaly firmy, které už mají za obsahový marketing řadu ocenění. Osmkrát se do užšího výběru dostaly práce agentury Boomerang Communication (například pro Kooperativu, Vodafone nebo Volkswagen). Ze čtyř nominací se mohou radovat v KPMG, třikrát je na shortlistu tvorba Zaraguzy (pro automobilku Škoda a kosmetickou značku L’Oréal). Po dvou nominacích mají v užším výběru například Alza.cz nebo USSPA. Kromě ocenění v jednotlivých kategoriích se mohou přihlašovatelé dočkat také Grand Prix, kterou uděluje Výkonný výbor PR Klubu jako ocenění za mimořádné výsledky v oblasti grafiky nebo obsahu, případně za celkovou úroveň tištěného či elektronického média. Přihlášené práce posuzovalo celkem 46 odborných porotců z oblasti marketingové komunikace.