Nadstandardních osm komunikačních projektů nebo agentur z Česka postoupilo do regionálního finále světové soutěže komunikačních řešení s důrazem kladeným na PR – Sabre Awards EMEA. PR.Konektor a na influencer marketing zaměřená agentura Hive ze skupiny Konektor mají na shortlistu v kategorii Cause-Related Marketing kampaň pro čokoládu Milka. A v kategorii Energy and Natural Resources získal Konektor Social nominaci s webem Obnovitelně.cz, který připravuje pro Alianci pro energetickou soběstačnost. Dvě nominace má agentura Ewing PR. Postoupila v kategorii Employer Branding s náborovým projektem pro autobusového dopravce Arriva Transport a v kategorii Publicity Stunt s kampaní pro prezidentského kandidáta Michala Horáčka. Dvě nominace má projekt Triad Advertising pro české a slovenské divize nadnárodního operátora O2, který připomíná výročí 17. listopadu. V kategorii Real Estate and Construction byla nominována Krizová poezie – aktivity na podporu projektu Vila na Petřinách, který pro společnost All New Development připravila agentura Donath Business & Media. Dva české subjekty získaly ještě nominace v geografické kategorii – tedy za oblast CEE. Agentura AC&C Public Relations za projekt Razíme cestu pro LMC a Beef Brothers s volební kampaní STAN.
Ewing PR má naději na cenu za kampaň pro Michala Horáčka. Výsledky Sabre Awards se dozvíme 23. května.