6. Globální tváří Bati se stala česká zpěvačka Lenny

Držitelka pěti hudebních ocenění Anděl Lenka Filipová mladší, vystupující pod uměleckým jménem Lenny, se stala globální tváří značky Baťa pro rok 2018. Je to poprvé, kdy tuto pozici zaujala česká osobnost. „Kampaň vyzývá všechny generace k přijetí vlastních nedostatků, sebepoznání a respektování svého já a zároveň se snaží upozornit na postavení žen ve společnosti a posílit jejich pozici,“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, vedoucí globálního marketingu Baťa. „Zdůrazňujeme, že Lenny je globální velvyslankyní, ale i to, že pochází z Česka, země původu společnosti Baťa, což dodává spolupráci širší rozměr a větší hloubku,“ dodává Thomas Archer Bata, ředitel marketingu. V Česku a na Slovensku se Lenny objeví v in-store komunikaci, na sociálních sítích a také v kreativní zóně Baťa na festivalu Colours of Ostrava.

 

Baťa si od spolupráce s Lenny slibuje aktivizaci zákazníků a prezentaci značky jako mladé, dynamické a nadané.
Foto: Baťa

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia