Reklama
Megaboard

6. Globální tváří Bati se stala česká zpěvačka Lenny

Držitelka pěti hudebních ocenění Anděl Lenka Filipová mladší, vystupující pod uměleckým jménem Lenny, se stala globální tváří značky Baťa pro rok 2018. Je to poprvé, kdy tuto pozici zaujala česká osobnost. „Kampaň vyzývá všechny generace k přijetí vlastních nedostatků, sebepoznání a respektování svého já a zároveň se snaží upozornit na postavení žen ve společnosti a posílit jejich pozici,“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, vedoucí globálního marketingu Baťa. „Zdůrazňujeme, že Lenny je globální velvyslankyní, ale i to, že pochází z Česka, země původu společnosti Baťa, což dodává spolupráci širší rozměr a větší hloubku,“ dodává Thomas Archer Bata, ředitel marketingu. V Česku a na Slovensku se Lenny objeví v in-store komunikaci, na sociálních sítích a také v kreativní zóně Baťa na festivalu Colours of Ostrava.

 

Baťa si od spolupráce s Lenny slibuje aktivizaci zákazníků a prezentaci značky jako mladé, dynamické a nadané.
Foto: Baťa

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále