Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Globální tváří Bati se stala česká zpěvačka Lenny

Držitelka pěti hudebních ocenění Anděl Lenka Filipová mladší, vystupující pod uměleckým jménem Lenny, se stala globální tváří značky Baťa pro rok 2018. Je to poprvé, kdy tuto pozici zaujala česká osobnost. „Kampaň vyzývá všechny generace k přijetí vlastních nedostatků, sebepoznání a respektování svého já a zároveň se snaží upozornit na postavení žen ve společnosti a posílit jejich pozici,“ vysvětluje Jana Barbati Chadová, vedoucí globálního marketingu Baťa. „Zdůrazňujeme, že Lenny je globální velvyslankyní, ale i to, že pochází z Česka, země původu společnosti Baťa, což dodává spolupráci širší rozměr a větší hloubku,“ dodává Thomas Archer Bata, ředitel marketingu. V Česku a na Slovensku se Lenny objeví v in-store komunikaci, na sociálních sítích a také v kreativní zóně Baťa na festivalu Colours of Ostrava.

 

Baťa si od spolupráce s Lenny slibuje aktivizaci zákazníků a prezentaci značky jako mladé, dynamické a nadané.
Foto: Baťa

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)