Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Praha hledá dodavatele kampaně na Pól růstu

Posílení inovací, udržitelná mobilita, úspora energie nebo boj proti chudobě patří mezi témata operačního programu Pól růstu, který chce hlavní město podpořit reklamní kampaní. Vypsalo na ni veřejnou zakázku v hodnotě 26,5 milionu korun. Celková suma se skládá ze čtyř částí. První je kreativní koncept za bezmála šest milionů, který zahrnuje mimo jiné přípravu čtvrtletníku Zprávy z pólu. Následuje 16 milionů korun na nákup mediálního prostoru v letech 2018 a 2019. Třetí částí jsou akce pro veřejnost, na které má Praha připraveno 1,75 milionu korun. Čtvrtá část peněz má jít na kvalitativní a kvantitativní výzkum, kde vyčleněná suma dosahuje 2,66 milionu korun – za tyto peníze chce hlavní město zhodnotit, jestli komunikační strategie splnila svůj účel. Lhůta pro doručení nabídek je 28. května.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)