5. Praha hledá dodavatele kampaně na Pól růstu

Posílení inovací, udržitelná mobilita, úspora energie nebo boj proti chudobě patří mezi témata operačního programu Pól růstu, který chce hlavní město podpořit reklamní kampaní. Vypsalo na ni veřejnou zakázku v hodnotě 26,5 milionu korun. Celková suma se skládá ze čtyř částí. První je kreativní koncept za bezmála šest milionů, který zahrnuje mimo jiné přípravu čtvrtletníku Zprávy z pólu. Následuje 16 milionů korun na nákup mediálního prostoru v letech 2018 a 2019. Třetí částí jsou akce pro veřejnost, na které má Praha připraveno 1,75 milionu korun. Čtvrtá část peněz má jít na kvalitativní a kvantitativní výzkum, kde vyčleněná suma dosahuje 2,66 milionu korun – za tyto peníze chce hlavní město zhodnotit, jestli komunikační strategie splnila svůj účel. Lhůta pro doručení nabídek je 28. května.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia