Posílení inovací, udržitelná mobilita, úspora energie nebo boj proti chudobě patří mezi témata operačního programu Pól růstu, který chce hlavní město podpořit reklamní kampaní. Vypsalo na ni veřejnou zakázku v hodnotě 26,5 milionu korun. Celková suma se skládá ze čtyř částí. První je kreativní koncept za bezmála šest milionů, který zahrnuje mimo jiné přípravu čtvrtletníku Zprávy z pólu. Následuje 16 milionů korun na nákup mediálního prostoru v letech 2018 a 2019. Třetí částí jsou akce pro veřejnost, na které má Praha připraveno 1,75 milionu korun. Čtvrtá část peněz má jít na kvalitativní a kvantitativní výzkum, kde vyčleněná suma dosahuje 2,66 milionu korun – za tyto peníze chce hlavní město zhodnotit, jestli komunikační strategie splnila svůj účel. Lhůta pro doručení nabídek je 28. května.