Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Uskupení Taste pohltilo agenturu Lovebrand

Brand-buildingová agentura Lovebrand, za kterou stojí Jan Páv a Martin „Matez“ Jindra, se stala součástí uskupení digitálních agentur Taste. Od dubna v ní Taste drží stoprocentní podíl. Subjekt Taste vznikl v říjnu roku 2017 spojením on-line marketingové agentury Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. Cílem bylo sdílet znalosti a možnost nabídnout klientům integrovanější kampaně. V čele skupiny stojí Sandra Gligić. „Od začátku bylo oběma stranám jasné, že pokud se chce Taste profilovat jako agentura, která klientům nabízí přístup založený na cross-channel marketingu, musí mít ve svém portfoliu služeb i budování značek. My jsme zase viděli možnost mít zodpovědné a stabilní partnery, kteří by mohli navazovat na naši práci,“ uvedl Lovebrand na svém blogu.

„Na dva lidi je poptávek hrozně moc, a i když bychom chtěli pomoci všem firmám, je to nad lidské možnosti,“ tvrdí Matez Jindra (vlevo) a Honza Páv (uprostřed).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)