Brand-buildingová agentura Lovebrand, za kterou stojí Jan Páv a Martin „Matez“ Jindra, se stala součástí uskupení digitálních agentur Taste. Od dubna v ní Taste drží stoprocentní podíl. Subjekt Taste vznikl v říjnu roku 2017 spojením on-line marketingové agentury Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. Cílem bylo sdílet znalosti a možnost nabídnout klientům integrovanější kampaně. V čele skupiny stojí Sandra Gligić. „Od začátku bylo oběma stranám jasné, že pokud se chce Taste profilovat jako agentura, která klientům nabízí přístup založený na cross-channel marketingu, musí mít ve svém portfoliu služeb i budování značek. My jsme zase viděli možnost mít zodpovědné a stabilní partnery, kteří by mohli navazovat na naši práci,“ uvedl Lovebrand na svém blogu.
„Na dva lidi je poptávek hrozně moc, a i když bychom chtěli pomoci všem firmám, je to nad lidské možnosti,“ tvrdí Matez Jindra (vlevo) a Honza Páv (uprostřed).