Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Skandály Facebooku neublížily, rostou mu zisky

Čistý zisk Facebooku za první čtvrtletí letošního roku dosáhl bezmála pěti miliard dolarů (přes 104 miliard korun). Meziročně tak narostl o 63 procent, což vysoce překonalo očekávání analytiků. Sociální síť to připisuje zájmu o mobilní reklamu. Na jejím hospodaření ani provozu se nijak neodrazil skandál se společností Cambridge Analytica, ze kterého se stalo spíše politikum spojené s mediálním obrazem firmy. Facebook používají 2,2 miliardy lidí měsíčně a 1,45 miliardy se jich na něj přihlašuje každý den. Firma nabobtnala i z pohledu zaměstnanců, ke konci března jich měla 27 742, meziročně o 48 procent víc.

Mark Zuckerberg si kvůli Cambridge Analytica nasypal popel na hlavu a je po aféře. Výsledky hospodaření Facebooku jsou rekordní.
Foto: Facebook

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)