Pražské hračkářství Hamleys má nové webové stránky, které se jako první na světě liší od standardního designu tohoto britského hračkářského řetězce. Nový web, připravený ve spolupráci s kreativní a brandingovou agenturou Dimension Advertising, se podle jeho autorů výrazně zaměřuje na „prezentaci atrakcí a možností zábavy, které Hamleys odlišují od běžných hračkářství“. Návštěvníci webu mohou kromě výše zmíněného teď zjistit také víc o historii značky nebo se dozvědět o plánovaných novinkách. Společně s novým webem chystá Hamleys spustit také on-line kampaň. Značka Hamleys existuje už od roku 1760 a ve 22 zemích světa má celkem 110 poboček. Hamleys Praha je největším hračkářstvím řetězce ve střední Evropě. Jeho rozloha je přes šest tisíc metrů čtverečních a hračkářství tak v tomto ohledu předčí i nejznámější londýnskou pobočku stojící na Regent Street.
Pražské hračkářství Hamleys je první, jehož web se odlišuje od oficiálního vzhledu stránek.