Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Institut komunikačních studií a žurnalistiky (IKSŽ) lákal uchazeče o studium internetovým memem. Na Facebooku vyvolal diskusi o sexismu i o češtině.

Tomáš Kresnička Zaráží mě laciný sexismus, který bych čekal spíš v komunikaci soukromého učiliště Vimperk. Chci věřit, že tohle nemá IKSŽ zapotřebí.

Alice Němcová Tejkalová (děkanka)
Milé kolegyně, milí kolegové, zejména kolego Kresničko… Upozorňuju studenty a studentky na řadu problematických aspektů… Nesnáším vulgární a sexistické poznámky, vadí mi obnažení lidé bez ohledu na pohlaví v reklamách, se kterými nahota nemá nic společného. Na této stránce už bylo několik memů, jsou na nich legrační muži, i jedno zvíře. Nevím, proč by na nich neměly být ženy…

Lenka Vochocová Kdo z vedení IKSŽ schválil tenhle post? A ano, je to sexistické. Navíc to propaguje hodnoty, které bychom jako obor na Fakultě sociálních věd určitě propagovat neměli.

Reklama
ČEZ

Jonáš Klos > Lenka Vochocová Obrázek jsem vytvořil 10. září 2017, kdy jsem jej také poprvé postnul. Tehdy vyvolal velký dosah a stoprocentně pozitivní reakci, proto jsem jej včera použil znovu. Mohu vás ujistit, že na obrázku nic sexistického není. Jedná se o takzvaný internetový mem, tedy většinou obrazovou informaci, která se virálně šíří ve stejné podobě s mírným obměněním.

Kateřina Ella Křenová Prosím vás, co to je přesně ta „výška“ (v doprovodném statusu – pozn. red.), na kterou se mají lidé hlásit? To se teď na profilu IKSŽ nešíří jen lacině lascivní obrázky, ale i obecná moravština, ačkoliv je vysoká škola v Praze?

Daniel Janoško Mohu doporučit chození po horách, běhání nebo třeba zahrádkářství. To všechno jsou neutrální aktivity, které dokážou neškodně naplnit váš čas, aniž byste museli v memech hledat sexismus. Pomůžete tím sobě i světu.

Irena Ryšánková Jojo, vášnivé debaty o dekonstrukci a sexismu a pak nastoupí do nějaký redakce, kde budou psát o zadku Ewy Farne.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)