Reklama
Megaboard

Téma: Český e-shop s módou Zoot opět mění šéfa marketingu. Pomůže mu? Populární obchod totiž zatím není v zisku. Polemizovalo se na zdi marketéra Rubeše.

Vilém Rubeš
Kdo ještě nebyl marketingovým ředitelem v Zootu, ať nastoupí na Knížecí do přistavených autobusů!

Josef Kokta > Vilém Rubeš
Tak já jdu.

Vojtěch Trávníček
Mimochodem. Kolik z toho prodělku tvoří ten slabomyslnej časopis, který produkují na krásným papíře?

Šárka Horáková Maixnerová
Nechápu koncept výdejen. Buď nerada chodím po krámech a objednám si cokoliv odkudkoliv domů, anebo ráda nakupuju, užiju si to včetně kafe a místo sukně si přinesu boty – a jsem šťastná.

Vojtěch Trávníček
Vždycky mi bylo záhadou, jak ufinacují model, kdy si objednám na prodejnu věci za 35 tisíc, a pak si z toho koupím jen čepici za 125 korun…

Deborah Morgan > Vojtěch Trávníček
Já jsem slyšela, že není výjimkou, že si někdo objedná 50 párů bot s osobním odběrem, a tak týden pět lidí připravuje 50 párů bot. Slečna pak přijde, všechny si vyzkouší. Koupí si jedny. Člověkohodiny vs tržba 1:0.

Michala Komrsková
Oni si myslí, že to nefunguje kvůli marketingu?

Vilém Rubeš > Michala Komrsková
Každý zisk je výsledkem produktu a finančního ředitele. Každý prodělek marketingu. Zákon #37

Petr Král > Michala Komrsková
Myslím, že to není špatný směr. Netvrdím, že jim to klapne. Ale je to něco jiného a možná jejich cílovka na to může slyšet.

Michala Komrsková
Doteď jsem si myslela, že Zoot nefunguje, protože vozit tam a zpátky levný hadry je prostě blbina.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Domi Alagia, DVTV
Neziskovky
EBMA

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále