Občerstvení při lyžování/snowboardingu

Alespoň občas jezdí na lyžích nebo na snowboardu 44 procent internetové populace. Většina lyžařů i snowboardistů využívá alespoň občas stánků s občerstvením či restaurace, které jsou umístěné přímo na sjezdovkách. Ti, kteří je odmítají, patří častěji do věkové kategorie 45 až 59 let.

Z jídel preferujeme při lyžování/snowboardingu nejčastěji něco rychlého, typu párek v rohlíku, hamburger či hranolky. Takovýto druh občerstvení preferují častěji mladí lidé do 29 let. V oblíbenosti dále následuje klasické hlavní jídlo, které daná restaurace nabízí, a samotná polévka, které dávají přednost zejména vysokoškoláci.

Z nápojů si nejčastěji na sjezdovce dáme čaj, kávu, horkou čokoládu a svařák. Až za těmito horkými nápoji následuje studené nealko a pivo. Dále si dopřáváme klasické horké alkoholické nápoje, jako je grog, čaj s rumem, punč nebo v poslední době velice módní bombardino.

Víno, tvrdý alkohol a jägertee se umístily (co se týče četnosti konzumace na sjezdovce) na posledních místech.

Ovšem pokud jsme se respondentů zeptali, na který z nápojů se při lyžování/snowboardingu nejvíce těší, pořadí je mírně odlišné. Vítězí opět čaj, následuje horká čokoláda, svařák, káva, dále bombardino, čaj s rumem, pivo a grog. Zatímco pivo či čaj s rumem si dávají častěji muži, tak svařené víno pijí častěji ženy.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia