Reklama
Megaboard

Když se svět přestane točit, pomohou celebrity a Nike

Přední výrobce sportovního oblečení Nike si ve své nové kampani představuje apokalyptický scénář, kde se Země přestane z nevysvětlitelných důvodů otáčet kolem své osy. „Stopokalyptický“ spot má všechno – ohromené lidi vystupující z aut, zděšené výrazy ve tvářích lidí napříč světem, kteří zprávu právě slyší z televize, a hrdinku, která přijde s řešením. Inspiruje se svým křečkem běžícím v kole, navlékne nové boty Epic React značky Nike a vyzývá spoluobčany, aby běháním znovu rozpohybovali planetu. Zapojit se musí i celebrity, jako americká gymnastka Simone Bilesová, basketbalista Kobe Bryant nebo popularizátor vědy Bill Nye. Vtipný zvrat přijde na konci reklamního spotu, kdy všichni zjistí, že běží špatným směrem.

externí video: Choose Go – Feature

Reklamní kampaň na běžeckou obuv Nike Epic React je celosvětová. Spot najdete i na českých stránkách značky. Na jeho vzniku se podílela agentura Must Be Something. Na YouTube za dva týdny nasbírala kolem 4,5 milionu zhlédnutí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále