Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Když se svět přestane točit, pomohou celebrity a Nike

Přední výrobce sportovního oblečení Nike si ve své nové kampani představuje apokalyptický scénář, kde se Země přestane z nevysvětlitelných důvodů otáčet kolem své osy. „Stopokalyptický“ spot má všechno – ohromené lidi vystupující z aut, zděšené výrazy ve tvářích lidí napříč světem, kteří zprávu právě slyší z televize, a hrdinku, která přijde s řešením. Inspiruje se svým křečkem běžícím v kole, navlékne nové boty Epic React značky Nike a vyzývá spoluobčany, aby běháním znovu rozpohybovali planetu. Zapojit se musí i celebrity, jako americká gymnastka Simone Bilesová, basketbalista Kobe Bryant nebo popularizátor vědy Bill Nye. Vtipný zvrat přijde na konci reklamního spotu, kdy všichni zjistí, že běží špatným směrem.

externí video: Choose Go – Feature

Reklamní kampaň na běžeckou obuv Nike Epic React je celosvětová. Spot najdete i na českých stránkách značky. Na jeho vzniku se podílela agentura Must Be Something. Na YouTube za dva týdny nasbírala kolem 4,5 milionu zhlédnutí.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)