Přední výrobce sportovního oblečení Nike si ve své nové kampani představuje apokalyptický scénář, kde se Země přestane z nevysvětlitelných důvodů otáčet kolem své osy. „Stopokalyptický“ spot má všechno – ohromené lidi vystupující z aut, zděšené výrazy ve tvářích lidí napříč světem, kteří zprávu právě slyší z televize, a hrdinku, která přijde s řešením. Inspiruje se svým křečkem běžícím v kole, navlékne nové boty Epic React značky Nike a vyzývá spoluobčany, aby běháním znovu rozpohybovali planetu. Zapojit se musí i celebrity, jako americká gymnastka Simone Bilesová, basketbalista Kobe Bryant nebo popularizátor vědy Bill Nye. Vtipný zvrat přijde na konci reklamního spotu, kdy všichni zjistí, že běží špatným směrem.
Reklamní kampaň na běžeckou obuv Nike Epic React je celosvětová. Spot najdete i na českých stránkách značky. Na jeho vzniku se podílela agentura Must Be Something. Na YouTube za dva týdny nasbírala kolem 4,5 milionu zhlédnutí.