Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čeští Young Lions mají kategorii public relations. Konečně!

Naše týmy jsme v soutěži Young Lions vždy přihlašovali do kategorií Media nebo Cyber. A pokaždé jsme si zoufali, že to nejsou kategorie pro lidi z public relations, kteří umí „zapojovat publika“, dokáží svým nápadem a postupy získat pozornost a mediální prostor a uvažují v kontextu integrované komunikace. Chyběla nám prostě ta správná škatulka…

A teď tu je! A my, jako agentura, jsme opravdu rádi, že jsme její vznik mohli podpořit. Vždy pro nás bylo důležité podporovat mladé talenty, kreativitu, ale i obor jako celek a snažit se o jeho růst a zlepšování pověsti.

Protože nechceme, aby public relations mělo špatné PR. Naopak: toužíme po tom, aby se u nás dělalo skvěle! Strategicky, kreativně, z podstaty multikanálově. Vidíme kolem sebe mnoho skvělých kampaní, firmy, které komunikují na špičkové úrovni, a agentury, které pro své klienty dělají úžasnou práci. Ale také často narážíme na chyby – a ne že bychom je sami nikdy nedělali – a mylné uvažování o PR.

Reklama
ČEZ

PR dnes více než jindy nespočívá jen ve skvěle zvládnuté komunikaci s novináři (byť je stále důležitá) nebo v tom, že se v rámci společenské odpovědnosti firmy rozdělí peníze na potřebné děti, seniory anebo zvířátka.

Vy z oboru víte, o čem hovoříme. V PR jde o strategie, budování vztahů, zapojování lidí a jejich vtahování do konverzace. O vyprávění příběhů. O zpětnou vazbu. O naslouchání. A přirozené využití více kanálů. A také záleží na kreativitě!

Protože bez nápadu neupoutáte pozornost, bez pozornosti nepředáte sdělení a bez předání sdělení svých komunikačních ani byznysových cílů nedosáhnete.

Proto je skvělou zprávou, že Young Lions nově mají kategorii, kde mohou poměřit své síly právě mladí píáristé. I oni teď dostanou za úkol navrhnout PR kampaň a popsat její kreativní myšlenku, strategii a exekuci.

A ještě lepší zprávou bude, pokud se najde dostatek firem a agentur, které vyšlou své týmy a nechají je načerpat nové zkušenosti. Přejeme hodně štěstí a držíme palce!

Alžběta Fridrichová, managing director a partner, Adison

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)