Světový rychloobrátkový gigant Unilever představil změnu své organizační struktury, která má umožnit pružnější rozhodování. Své aktivity přeskupí do tří divizí: krása, domácnost a potraviny. Po skoro devadesáti letech zruší princip duálního ústředí, zavře centrálu v Londýně a vedení ponechá jen v Rotterdamu. Ve Velké Británii však zůstane management prvních dvou zmíněných divizí. Každá z divizí dostane na starost část reklamního rozpočtu, budou mít i svá oddělení inovací, strategie a vývoje. Podřízeny jim budou i obchodní složky v jednotlivých zemích. Každá složka bude oprávněna samostatně rozhodovat o investicích a přesunu prostředků mezi různými regiony. Rotterdamská centrála by se měla podle oznámení firmy starat o digitální platformy, analýzy obchodních dat a o chod interní obsahové agentury U-Studio. Objemy prostředků věnovaných na reklamu by se měnit neměly.
Už ne Londýn, ale Rotterdam. Unilever mění strukturu a přesouvá své ústředí.