9. Unilever rozdělí reklamní rozpočty mezi tři divize

Světový rychloobrátkový gigant Unilever představil změnu své organizační struktury, která má umožnit pružnější rozhodování. Své aktivity přeskupí do tří divizí: krása, domácnost a potraviny. Po skoro devadesáti letech zruší princip duálního ústředí, zavře centrálu v Londýně a vedení ponechá jen v Rotterdamu. Ve Velké Británii však zůstane management prvních dvou zmíněných divizí. Každá z divizí dostane na starost část reklamního rozpočtu, budou mít i svá oddělení inovací, strategie a vývoje. Podřízeny jim budou i obchodní složky v jednotlivých zemích. Každá složka bude oprávněna samostatně rozhodovat o investicích a přesunu prostředků mezi různými regiony. Rotterdamská centrála by se měla podle oznámení firmy starat o digitální platformy, analýzy obchodních dat a o chod interní obsahové agentury U-Studio. Objemy prostředků věnovaných na reklamu by se měnit neměly.

Už ne Londýn, ale Rotterdam. Unilever mění strukturu a přesouvá své ústředí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720