Společnost Lionhearted, která v Česku pořádá soutěž a vzdělávací akci pro mladé profesionály zabývající se komunikací značek Young Lions, oznámila, že letos se bude poprvé soutěžit v pěti kategoriích – byla přidána kategorie PR a poprvé proběhne i kategorie Marketers. Název kategorie Cyber byl změněn na Digital a dílčí změny se odehrály i v sekcích Print a Media. Soutěž má i nový časový rozvrh – všechny kategorie se budou briefovat v jednom dni, a to v pátek 13. dubna, a návrhy se budou odevzdávat v sobotu. V navazujícím týdnu bude každý den věnovaný jedné kategorii – prezentacím, zasedání poroty a vyhlášení vítězů spojeném s feedback session. Tato změna má vyjít vstříc zejména potřebám menších agentur a účastníků, pro které je složité uvolnit se na víc pracovních dní z práce. „Chceme, aby vznikal dialog mezi porotci a účastníky a vedl všechny k tomu, vytvářet komunikační řešení, která fungují lépe,“ vysvětluje René Jež z pořádající společnosti Lionhearted. Zadání jsou obvykle zaměřena na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Podle typu kategorie jsou odlišné výstupy. V nové kategorii PR mají soutěžící za úkol navrhnout PR kampaň a odevzdat prezentaci na deset slidů a psané vysvětlení v rozsahu maximálně 450 slov popisující kreativní myšlenku, strategii a exekuci. Celá akce se koná v Impact Hubu v Praze. Uzávěrka přihlášek je ve čtvrtek 29. března. Přihlásit se lze přímo na webu soutěže www.younglions.cz. Soutěžící musí být narozeni 22. června 1987 a později. Vítězové budou v červnu reprezentovat Českou republiku ve světovém finále v Cannes, které se koná jako součást nejvýznamnějšího festivalu kreativity Cannes Lions.