7. Prima Krimi začne vysílat na Velikonoční pondělí

Nový tematický televizní kanál s názvem Prima Krimi zahájí své vysílání 2. dubna, tedy na Velikonoční pondělí. Začátkem března to oznámilo vedení skupiny Prima na tiskové konferenci. Jak název napovídá, program se zaměří na zahraniční seriály s detektivní tématikou. Podle generálního ředitele FTV Prima Marka Singera se bude jednat zejména o krimi pořady, které aktuálně vysílá Prima Love. „Není to tak, že vytváříme něco nového. Chceme Primu Love očistit od kriminálního žánru,“ řekl Singer. V odpoledním vysílání Primy Krimi se tedy objeví seriály jako Vraždy v Midsomeru, Julie Lescautová nebo Odpadlík. Večerní prime time bude patřit pořadům Sběratelé kostí, Rizzoli & Isles: Vraždy na pitevně nebo Castle na zabití. Všechny už se v nabídce Primy protočily, jedinou seriálovou novinku nabídne Prima Krimi ve formě American Crime Story: Versace. Vysílání zahájí televizní premiéra filmu Dívka ve vlaku. Nový kanál bude šířen terestricky prostřednictvím digitálního multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group, ve kterém vysílají také Prima Love, Prima Zoom a Prima Max. Program si budou moci naladit i zákazníci satelitních, kabelových a IPTV systémů, například u operátorů Skylink, UPC, O2 TV, Digi CZ nebo T-Mobile TV. Ženská stanice Prima Love se má podle generálního ředitele po spuštění nového programu vrátit k čistě romantické a odpočinkové tvorbě pro ženy. Zařadí seriály typu australských McLeodových dcer a amerického Ranče Heartland, tureckou telenovelu Tisíc a jedna noc nebo filmy podle námětů britské spisovatelky Rosamunde Pilcherové.

Na tiskovce k nové krimi televizi nechyběli moderátoři Krimi zpráv, tedy Bára Holá a Matěj Rychlý.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk