6. Loosers vyhráli síť restaurací La Collezione

Agentura Loosers zvítězila ve výběrovém řízení na strategického komunikačního partnera gastronomické sítě La Collezione, kterou založil v Praze žijící italský restauratér Riccardo Lucque. Agentura dodá i kreativu, obsah na sociální sítě, on-line marketing a newslettery. Do sítě spadají restaurace Aromi a La Finestra in Cucina, pětice bister La Bottega, škola vaření Laboratorio, dodavatel vín Via del Vino a on-line shop e-Bottega.cz. Loosers zvítězili v kreativním tendru, jehož cílem má být „posílení byznysu jednotlivých restaurací“. Podílet se mají i na eventech, zapojí influencery a budou chystat on-line videa představující jednotlivé restaurace a sezónní akce.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia