5. V internetové reklamě se protočilo 23 miliard korun

Objem internetové inzerce v Česku loni přesáhl 23 miliard korun. Oproti roku 2016 jde o 18procentní nárůst. Vyplývá to z průzkumu inzertního výkonu internetové reklamy, který pro Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) realizuje agentura Median. Nejvíc zadavatelé investovali do display reklamy a reklamy ve vyhledávání, která zároveň nejvíce rostla (asi o čtvrtinu). Co se týče způsobu nákupu inzertního prostoru, rostl programatický nákup display reklam. V něm se také víc než loni dařilo nákupu v aukcích v reálném čase (RTB). Očekávání na další rok jsou opět optimistická, účastníci předpokládají, že on-line reklama poroste v roce 2018 o dalších 13 procent na 26,4 milliard korun. V celkových reklamních výdajích ve všech mediatypech připadá na on-line reklamu víc než pětinový podíl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia