5. C&A spustil evropský internetový obchod

Módní řetězec C&A spustil svůj evropský e-shop pro jedenáct zemí včetně České republiky. Firma měla zatím internetový obchod v národních jazycích v Belgii, Německu, Francii, Itálii, Nizozemsku, Rakousku, Polsku, Švýcarsku a Španělsku. Teď se sice přidávají čeští, slovenští, chorvatští, portugalští, rumunští, slovinští a maďarští zákazníci, jejich uživatelské rozhraní ale zůstává v angličtině. Navíc si firma otevřela cestu ke spotřebitelům v Dánsku, Finsku, Řecku a Švédsku, kde nemá kamenné prodejny. „Mnoho lidí z těchto zemí lituje, že nemohou objednávat naši módu on-line. Nový evropský e-shop je pro ně dobrou zprávou,“ uvedl Andreas Hammer, ředitel evropské sekce e-commerce v C&A. Zboží je rozesíláno z Německa ve spolupráci s DHL, takže dodací lhůta se pohybuje mezi čtyřmi a deseti dny.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk