Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Ústavní soud se zastal dTestu proti výrobci Aquily

Až k Ústavnímu soudu se dostal spotřebitelský test balených neperlivých vod, který už v říjnu 2009 vydal časopis dTest. Společnosti Karlovarské minerální vody vadilo, že u její Aquily se objevil černý trojúhelník kvůli těsně překročeným hodnotám sodíku. Žádala omluvu za zásah do dobré pověsti. Časopis původně spor prohrál, odvolací soudy mu pak ale daly za pravdu kvůli důrazu na ochranu spotřebitele a svobodu projevu. Výrobce vody se obrátil na Ústavní soud, ten ale rozhodl, že kritiku od sdružení na ochranu spotřebitelů není možné v zásadě chápat jako pomluvu. Stížnost tedy zamítl.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)