3. Rituals ruší věrnostní program, prý kvůli GDPR

Firma Amerigo, která v Česku a na Slovensku provozuje síť kosmetických obchodů Rituals, zruší zákaznický klub. Důvodem je podle ní evropské nařízení o ochraně osobních údajů GDPR. „Museli bychom do této oblasti vynaložit velké finanční prostředky a zaměstnat nové pracovníky na správu agendy osobních údajů,“ vysvětluje značka Rituals v e-mailu pro zákazníky. Český klub Rituals proto skončí k 24. květnu 2018, den před platností GDPR. Provozovatel obchodů smaže všechny osobní údaje zákazníků a přestane posílat i newsletter s nabídkou slev a přehledem nových produktů. Zrušeny budou i zákaznické karty. Firma se chystá věrnostní klub nahradit blíže neurčenými „zajímavými akcemi zaměřenými na naše stálé zákazníky“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini