Banka ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Tvářemi reklamy jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. Na přípravě se podílela agentura J. Walter Thompson. Kreativa je postavena na zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry. Kampaň startuje 12. března a bude zaměřena na běžný účet od ČSOB. Objeví se ve formě televizních spotů, outdoorové reklamy, on-line kampaně a prostřednictvím vizuálů na pobočkách. V průběhu roku zahrne koncept také ČSOB Pojišťovnu a banka ho využije i pro podporu společensky odpovědných projektů. Zajímavostí je, že Marek Taclík dříve namlouval maskota konkurenční banky Moneta. Její kocour Tomio proto má od února v reklamách hlas Tomáše Racka.
Herci Marie Doležalová a Marek Taclík budou v nové kampani pro ČSOB představovat manželský pár Jindru a Jindru.