Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zimní olympiádou žijí i rádia

V České televizi diváci letos najdou kvůli změně vysílacích práv slabší nabídku přenosů ze zimních olympijských her než tomu bylo třeba v Soči. Doplnit informace si mohou z vysílání rádií, která si připravila speciální projekty zpravodajského i zábavního charakteru. Komerční stanice se spojila i s olympijským sponzorem.

Rozhlas připravil speciální stanici

Český rozhlas pro posluchače připravil novou digitální stanici Radiožurnál – Olympijský speciál, která se bude v době konání her věnovat 19 hodin denně výhradně sportovnímu dění v Pchjongčchangu. Od pátku 9. února, kdy hry začaly, ji mohou naladit v aplikaci iRadio, na webových stránkách rozhlasu a také v Praze, Ostravě, Brně a Plzni na digitálních rádiích v multiplexu ČRo DAB+.

Protože má veřejnoprávní rozhlas přímo na místě své redaktory, nabídne speciální stanice živé vstupy, přenosy a reportáže. Chybět nebude například Olympijský deník asijského zpravodaje Davida Jakše, anebo archiv napínavých sportovních momentů a rozhlasová četba Pohádek o Raškovi a knihy Zátopek.

Reklama
ČEZ

Olympiádě se bude věnovat i klasické vysílání Radiožurnálu. Lucie Výborná bude ve svém pořadu zpovídat české medailisty a každou půl hodinu program nabídne olympijský souhrn. Ještě před začátkem zimní olympiády ČRo vysílal časosběrný dokement Olympijský rok, který sledoval přípravu osmi českých sportovců.

Spojení se Samsungem

Posílené zpravodajství bude mít i soukromá Frekvence 1, která zařadí vždy v půl sedmé večer speciální Sportovní noviny a novou rubriku Sport očima Libora Boučka.

Informační formáty na Frekvenci 1 doplní zábava spojená s olympijským děním. Rádio si tak připravilo speciální komentáře Jana Krause v pořadu Kraus a blondýna a imitátora prezidenta v rubrice Voláme Hrad. Moderátoři vystupující pod přezdívkou Bob a Bobák zavedou kurz korejštiny.

Rádio pro mladé posluchače Evropa 2, které stejně jako Frekvence 1 patří pod mediální skupinu Lagardere, navázalo u příležitosti her komerční spolupráci s oficiálním sponzorem letošní olympiády, korejským Samsungem. V projektu, který připravilo mediální zastupitelství Radiohouse, podle mluvčí Zuzany Nevoralové výrobce mobilních telefonů využije různé programové prvky, typicky soutěže nebo „klientské odkazy“.

Za maskota olympijských her si Jižní Korea vybrala bílého tygra.
Repro: YouTube/ PyeongChang 2018

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)