Tomáš Radič
V Kauflandu se místo stravenek fasují drogy, tedy v marketingu určitě. #grafickyodpad
Ondřej Svoboda
Respekt. Takhle se dělá reklama. Přišli s docela originálním nápadem. Kdo to považuje za nechutné, měl by se zamyslet nad nechutností a nevkusem všech „svátků“, které hýří barvami, a v případě Valentýna přeslazeností na druhou.
Kamil Bělík
Kaufland moc nemusím, ale velký respekt tomu, kdo této kampani dal zelenou… Za mě je to marketingově pecka. A je úplně fuk, zda je to skvělé, nebo odporné. Bude se o tom psát a každý o tom bude mluvit. Takže to určitě svůj cíl splnilo.
Ondra Diviš
Tak do tohohle dal marketingovej tým opravdu srdíčko.
Honza Kořán
Kdo jim to dělá? Je to příšerně nemravné a k zblití, ale lidem chodícím do Kaufáče se to pravděpodobně bude líbit.
David Glac
Když vnitřnostem dáte obličej, budou se prodávat dobře. Taky budou chutnější, protože každý má radši kus vnitřnosti s „roztomilým“ obličejem.
Leona Nagyövá
Černý humor, moje krevní skupina.
Petr Čaník
#srdcovka
Pavel Pišna
Kovy, to chce recenzi!