Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Kaufland na Valentýna připravil antikampaň. Jejím hlavním motivem bylo vepřové srdce za akční cenu. Vzbudila bouřlivé reakce, nejen mezi vegany.



Tomáš Radič
V Kauflandu se místo stravenek fasují drogy, tedy v marketingu určitě. #grafickyodpad

Ondřej Svoboda
Respekt. Takhle se dělá reklama. Přišli s docela originálním nápadem. Kdo to považuje za nechutné, měl by se zamyslet nad nechutností a nevkusem všech „svátků“, které hýří barvami, a v případě Valentýna přeslazeností na druhou.

Reklama
ČEZ

Kamil Bělík
Kaufland moc nemusím, ale velký respekt tomu, kdo této kampani dal zelenou… Za mě je to marketingově pecka. A je úplně fuk, zda je to skvělé, nebo odporné. Bude se o tom psát a každý o tom bude mluvit. Takže to určitě svůj cíl splnilo.

Ondra Diviš
Tak do tohohle dal marketingovej tým opravdu srdíčko.

Honza Kořán
Kdo jim to dělá? Je to příšerně nemravné a k zblití, ale lidem chodícím do Kaufáče se to pravděpodobně bude líbit.

David Glac
Když vnitřnostem dáte obličej, budou se prodávat dobře. Taky budou chutnější, protože každý má radši kus vnitřnosti s „roztomilým“ obličejem.

Leona Nagyövá
Černý humor, moje krevní skupina.

Petr Čaník
#srdcovka

Pavel Pišna 
Kovy, to chce recenzi!

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)