Vizuál zobrazuje parfém, který vznikl v Botanické zahradě Praha. Byl vytvořen ze silic z 21 vybraných exotických rostlin. Výslednou voňavku Fata Morgana No. 1 propaguje kampaň zahrnující šest citylight vitrín v prostorách pražského metra a deset venkovních vitrín v okolí botanické zahrady. Vizuál kampaně vznikl in-house. Záměrem bylo, aby působil tajemně, ale zároveň čistě, decentně, elegantně a luxusně, což má korespondovat s exkluzivitou limitované edice této voňavky. Chce ilustrovat unikátní propojení botanické zahrady a vůně. Podařilo se to?
Luxusní vizuál, který k parfému patří. Ve spojení s botanickou zahradou budete ale možná reklamu vnímat jako nadsázku a půjdete do Troji spíš hledat reálné tropické vůně květin než tento parfém.
Karel Punčoch, majitel, Global Vision
Vizuál je elegantní a souzní se světem kosmetiky. Jeho tajuplnost jen podtrhuje jedinečný koncept vzniku nové vůně. Otázkou je, zda lidé v MHD chápou souvislost mezi parfémem a botanickou zahradou.
Filip Humpl, creative director, Wunderman