Tajuplný parfém z botanické zahrady spatřen v metru

Vizuál zobrazuje parfém, který vznikl v Botanické zahradě Praha. Byl vytvořen ze silic z 21 vybraných exotických rostlin. Výslednou voňavku Fata Morgana No. 1 propaguje kampaň zahrnující šest citylight vitrín v prostorách pražského metra a deset venkovních vitrín v okolí botanické zahrady. Vizuál kampaně vznikl in-house. Záměrem bylo, aby působil tajemně, ale zároveň čistě, decentně, elegantně a luxusně, což má korespondovat s exkluzivitou limitované edice této voňavky. Chce ilustrovat unikátní propojení botanické zahrady a vůně. Podařilo se to?

Luxusní vizuál, který k parfému patří. Ve spojení s botanickou zahradou budete ale možná reklamu vnímat jako nadsázku a půjdete do Troji spíš hledat reálné tropické vůně květin než tento parfém.

Karel Punčoch, majitel, Global Vision

Vizuál je elegantní a souzní se světem kosmetiky. Jeho tajuplnost jen podtrhuje jedinečný koncept vzniku nové vůně. Otázkou je, zda lidé v MHD chápou souvislost mezi parfémem a botanickou zahradou.

Filip Humpl, creative director, Wunderman

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)