Na pražských citylightech a zastávce na náměstí Republiky se objevila reklama, která „dává Studentské pečeti křídla“. Vytvořila ji agentura Second Head, jmenovitě František Bumbálek, autorkou vizuálů je pak Nina Bumbálková. Kampaň běží celý únor a kromě outdooru se objevuje také v televizi, kinech, na facebooku, instagramu a youtube. Je pokračováním komunikace „čokolády podle vlastních pravidel“. Reklama cílí hlavně na generaci mileniálů. Myslíte si, že jim Studentská pečeť dá křídla?
Bezstarostná variace cílená na alternativní skupiny. Otočení vzhůru nohama potvrzuje smysl pro humor a sebevědomí značky. Zakoupení čokolády jako protest vůči masovému životnímu stylu.
Petra Peňáková, art director, Dorland
Motiv létání mi přijde trochu „obehraný“. Pokud vím, jeden energetický nápoj tuhle variantu s létáním používá už poměrně dlouho.
Karel Rozboud, ředitel, Studio Future