Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Studentská pečeť učí mileniály létat

Na pražských citylightech a zastávce na náměstí Republiky se objevila reklama, která „dává Studentské pečeti křídla“. Vytvořila ji agentura Second Head, jmenovitě František Bumbálek, autorkou vizuálů je pak Nina Bumbálková. Kampaň běží celý únor a kromě outdooru se objevuje také v televizi, kinech, na facebooku, instagramu a youtube. Je pokračováním komunikace „čokolády podle vlastních pravidel“. Reklama cílí hlavně na generaci mileniálů. Myslíte si, že jim Studentská pečeť dá křídla?

Bezstarostná variace cílená na alternativní skupiny. Otočení vzhůru nohama potvrzuje smysl pro humor a sebevědomí značky. Zakoupení čokolády jako protest vůči masovému životnímu stylu.

Petra Peňáková, art director, Dorland

Reklama
ČEZ

Motiv létání mi přijde trochu „obehraný“. Pokud vím, jeden energetický nápoj tuhle variantu s létáním používá už poměrně dlouho.

Karel Rozboud, ředitel, Studio Future

 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)