Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Streamovací války se blíží. Televizní stanice hromadně oznamují plány na OTT služby

Seznam amerických televizních stanic, které se chystají spustit vlastní streamovací službu, nebývale roste. Naposledy tento plán oznámila společnost Fox News. Zařadí se tak po bok firem jako Viacom, CBS nebo Disney, které podobný záměr oznámily před pár týdny.

Jen pro věrné fanoušky

Zpravodajská stanice Fox News naplánovala spuštění své streamovací služby s názvem Fox Nation na poslední čtvrtletí letošního roku. Nepůjde ale cestou překlápení svého televizního obsahu do prostředí internetové platformy. Chce nabídnout speciální obsah určený pro „nejvěrnější diváky“ Fox News. Platforma se „každý den ponoří do závažných problémů doby, s exkluzivním živým obsahem a dlouhými reportážemi, které budou k dispozici pouze pro předplatitele,“ uvedla společnost. Uživatelé budou mít také k dispozici archivní obsah Fox News, který „nenajdou nikde jinde“. Nutno dodat, že průměrný věk diváků Fox News je 65 let. Je tedy otázkou, jak úspěšný projekt může být.

Zatím se jedná o jedinou plánovanou streamovací službu zpravodajského charakteru v USA. To se ale může brzy změnit. Podle zahraničních médií uvažuje televize CNN, že promění svůj projekt krátkých internetových videí s názvem Great Big Story na plnohodnotnou streamingovou službu.

Reklama
Know

Trh se nasycuje

Začátkem měsíce také oznámila společnost Viacom, pod kterou spadají stanice jako MTV a Nickelodeon, že později v tomto roce spustí vlastní doplňkovou OTT službu. Představitelé společnosti slibují, že nová služba nabídne desítky tisíc hodin obsahu a zároveň se odliší od stávající nabídky na trhu.

Konkurence roste i společnostem jako Netflix, Amazon nebo Hulu. Příští rok chce mediální gigant Disney rozjet vlastní platformu určenou pro žánr rodinné zábavy, kde bude nabízet snímky a seriály se značkou Disney, Marvel nebo Star Wars.

Rostoucí ochotu platit za internetový videoobsah dokazují čísla průkopníka na trhu. Netflix v posledním čtvrtletí roku 2017 získal více než osm milionů nových předplatitelů, což je podle společnosti nejsilnější čtvrtletní nárůst předplatného v její historii.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)