Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rychlé výzkumy pro komunikační agentury

Výzkumný nástroj Ipsosu Instant Research je s oblibou využíván PR a komunikačními agenturami, které pro přípravu svých podkladů ke klientským strategiím potřebují rychle získat zajímavá data reflektující současnou situaci mezi cílovou skupinou, názory občanů, jejich zvyky, povědomí o službě nebo produktu apod.

Příkladem může být jeden z výzkumů ze začátku tohoto roku pro PR agenturu Best Communications. Ta pro svého klienta, on-line bazarovou platformu Letgo, potřebovala zjistit, jakým způsobem se lidé staví k on-line nákupu a prodeji lyžařského vybavení pro děti a dospělé. Získaná data pak prezentovala v rámci materiálů napříč mediálním spektrem.

„Nástroj Instant Research využíváme, když chceme komunikaci klientů podpořit zajímavými a aktuálními daty. Pomáhají nám k posílení klíčových sdělení i komunikační strategie jako takové. Oceňujeme hlavně spolehlivost a rychlé zpracování dat, a to v rámci několika málo dnů,“ říká Barbora Dlabáčková, partner v agentuře Best Communications.

Reklama
Abovalve

K tomu dodává Vladimír Bodlák, ředitel Ipsos Operations: „Profesionální nástroj pro sběr dat Instant Research, který je spojen s naším panelem respondentů, funguje už pátým rokem. Za tu dobu, co tato aplikace existuje, došlo k několika inovacím, včetně času sběru. Data jsme tu schopni získat za pět hodin, 24 hodin nebo standardně v rámci tří pracovních dnů.“

V případě dotazů pište prosím na adresu: [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)