Výzkumný nástroj Ipsosu Instant Research je s oblibou využíván PR a komunikačními agenturami, které pro přípravu svých podkladů ke klientským strategiím potřebují rychle získat zajímavá data reflektující současnou situaci mezi cílovou skupinou, názory občanů, jejich zvyky, povědomí o službě nebo produktu apod.
Příkladem může být jeden z výzkumů ze začátku tohoto roku pro PR agenturu Best Communications. Ta pro svého klienta, on-line bazarovou platformu Letgo, potřebovala zjistit, jakým způsobem se lidé staví k on-line nákupu a prodeji lyžařského vybavení pro děti a dospělé. Získaná data pak prezentovala v rámci materiálů napříč mediálním spektrem.
„Nástroj Instant Research využíváme, když chceme komunikaci klientů podpořit zajímavými a aktuálními daty. Pomáhají nám k posílení klíčových sdělení i komunikační strategie jako takové. Oceňujeme hlavně spolehlivost a rychlé zpracování dat, a to v rámci několika málo dnů,“ říká Barbora Dlabáčková, partner v agentuře Best Communications.
K tomu dodává Vladimír Bodlák, ředitel Ipsos Operations: „Profesionální nástroj pro sběr dat Instant Research, který je spojen s naším panelem respondentů, funguje už pátým rokem. Za tu dobu, co tato aplikace existuje, došlo k několika inovacím, včetně času sběru. Data jsme tu schopni získat za pět hodin, 24 hodin nebo standardně v rámci tří pracovních dnů.“
V případě dotazů pište prosím na adresu: [email protected].