Reklama, která si dělá legraci z reklamních klišé

Často stačí jen pár vteřin spotu a divák už na 100 procent ví, jaký produkt reklama propaguje. Během zápasu Super Bowlu, kdy diváci dostanou štědrou dávku reklamních klišé, se kosmetický gigant Procter&Gamble snažil vyjet ze zajetých kolejí. Vyrobil sérii krátkých spotů, které se sice zdají na první pohled být reklamou na auto, diamanty, parfém nebo digitální asistentku, ale ve finále zakročí herec ze seriálu Stranger Things David Harbour a vyklube se z toho reklama na prací přípravek Tide. Proč? „Ne kvůli všem těm věcem, ale kvůli čistému oblečení,“ píše společnost na svých stránkách v popisku pod videem. Na konci minutové reklamy, kde se vystřídá několik typických reklamních modelů, dojde i na typický znak spotu na prací prostředek, tedy koš s prádlem a spokojenou rodinu.

externí video: Tide | Super Bowl LII 2018 Commercial | It’s a Tide Ad

Za deset dní nasbírala reklama na YouTube skoro pět milionů zhlédnutí. Procter&Gamble na hlavní minutový spot navázal i několik kratších, ve kterých si dělá legraci ze spotů svých značek, například z té na deodorant Old Spice.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)