Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama, která si dělá legraci z reklamních klišé

Často stačí jen pár vteřin spotu a divák už na 100 procent ví, jaký produkt reklama propaguje. Během zápasu Super Bowlu, kdy diváci dostanou štědrou dávku reklamních klišé, se kosmetický gigant Procter&Gamble snažil vyjet ze zajetých kolejí. Vyrobil sérii krátkých spotů, které se sice zdají na první pohled být reklamou na auto, diamanty, parfém nebo digitální asistentku, ale ve finále zakročí herec ze seriálu Stranger Things David Harbour a vyklube se z toho reklama na prací přípravek Tide. Proč? „Ne kvůli všem těm věcem, ale kvůli čistému oblečení,“ píše společnost na svých stránkách v popisku pod videem. Na konci minutové reklamy, kde se vystřídá několik typických reklamních modelů, dojde i na typický znak spotu na prací prostředek, tedy koš s prádlem a spokojenou rodinu.

externí video: Tide | Super Bowl LII 2018 Commercial | It’s a Tide Ad

Za deset dní nasbírala reklama na YouTube skoro pět milionů zhlédnutí. Procter&Gamble na hlavní minutový spot navázal i několik kratších, ve kterých si dělá legraci ze spotů svých značek, například z té na deodorant Old Spice.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)