Často stačí jen pár vteřin spotu a divák už na 100 procent ví, jaký produkt reklama propaguje. Během zápasu Super Bowlu, kdy diváci dostanou štědrou dávku reklamních klišé, se kosmetický gigant Procter&Gamble snažil vyjet ze zajetých kolejí. Vyrobil sérii krátkých spotů, které se sice zdají na první pohled být reklamou na auto, diamanty, parfém nebo digitální asistentku, ale ve finále zakročí herec ze seriálu Stranger Things David Harbour a vyklube se z toho reklama na prací přípravek Tide. Proč? „Ne kvůli všem těm věcem, ale kvůli čistému oblečení,“ píše společnost na svých stránkách v popisku pod videem. Na konci minutové reklamy, kde se vystřídá několik typických reklamních modelů, dojde i na typický znak spotu na prací prostředek, tedy koš s prádlem a spokojenou rodinu.
Za deset dní nasbírala reklama na YouTube skoro pět milionů zhlédnutí. Procter&Gamble na hlavní minutový spot navázal i několik kratších, ve kterých si dělá legraci ze spotů svých značek, například z té na deodorant Old Spice.