Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis Praha chce posilovat interně. Tedy využívat potenciál celé integrované skupiny

Nejen kreativní ředitel Eda Kauba vydržel agentuře Ogilvy skoro dvě desetiletí. Iva Menclová ve skupině Ogilvy Group strávila 18 let, ještě loni byla v pozici account director v Ogilvy One. To už je ale minulost. Od ledna vede agenturu Publicis Praha.

Výměna na ředitelském postu agentury čítající jen dvě desítky lidí je součástí změn ve skupině Publicis One, která v Česku zastřešuje všechny agentury komunikační skupiny Publicis Groupe a která nedávno oznámila přesun své PR divize pod hlavičku globální poradenské sítě MSL.

Publicis One přitom dnes stále tvoří tři právnické subjekty – Lion Communication, Zenith a Starcom – a 14 značek, z nichž nejznámější jsou kreativní agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a Fallon Prague a mediálky Zenith, Optimedia a Spark Foundry.

Reklama
Know

Konglomerát firem sídlících v holešovické Jankovcově ulici zaměstnává dohromady 380 lidí.

Důležitější jsou naše značky

„Ano, naším cílem je redukce na jednu právnickou entitu, což se ale řeší na globální úrovni. Pro nás jsou samozřejmě důležitější značky, které komunikujeme směrem k našim klientům, a to, že pomocí expertizy z různých částí marketingového mixu poskytujeme holistický přístup. Myslím, že to je naše konkurenční výhoda,“ vysvětluje CEO Publicis One Tomáš Varga.

„Ráda bych, aby nás klienti vnímali jako silného partnera pro komplexní komunikační poradenství a servis, abychom si nenesli nálepku síťové agentury, vhodné pro ATL či adaptace,“ souhlasí s ním nová ředitelka Publicisu Menclová s tím, že agenturu bude „posilovat interně“.

Konkrétně jde o využití potenciálu celé skupiny Publicis One. „Spolupracujeme s kolegy ze specializovaných jednotek a dokážeme na klíč pod jednou střechou připravit kampaň, která pokryje nejen část klasického ATL, ale také digitál, CRM, social, shopper marketing, eventy, PR a výzkum. Máme velký mediální základ a také silný tým analytický, datový, výkonnostní a strategický,“ vypočítává Menclová.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)